ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

تولد پانیذ.تولد خاله اعظم

1392/12/20 9:10
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

چند هفته پیش تولد پانیذ دعوت بودیم بهت خیلی خوش گذشت از اون جایی که پانیذ لج کرده بود که اهنگ نذارید دوست ندارم و نمیشود به خاطر مهمونها قطع کرد اهنگ رو پانیذ کلا تو اتاق بود و به زور اومد چند تا عکس انداختیم و مهمونی کلا تو دست تو بود و انگاری تولد تو بود کلی رقصیدی واسه خودت

بعدشم نوبت کیک بود که اجازه نداشتید به کیک انگشت بزنید

16 اسفند تولد خاله اعظم بود و چون کلاس داشت و نمیتونست بیاد تهران ما تصمیم گرفتیم بریم شاهرود پیشش من شما عزیزم خاله فریبا و فرانک و خاله نسرین من چهار شنبه ظهر با قطار راه افتادیم اولین بارت بود که سوار قطار شدی خیل خوشت اموده بود تو قطار هم راحت بودی و اذیت نشدی البته همش با عزیز سرگرم بودی و تو راه رو ها بدو بدو میکردی و عزیز جون هم دنبالت بود

برات خونه بازی اورده بود تا کمی سر گرم بشی ولی زود خسته شدی ازشون

راستی موهاتم خودم بافتم بالاخره این نوع بافت رو یاد گرفتم

   راه بیرون رفتن رو عزیز بهت نشون داد دیگه نمیشد نگهت داشت تو کوپه

اینم وقتی دخملی هیچ تمایلی برای عکس انداختن با مامانش نداره

یه خواب ناز

ساعت 8 رسیدیم شاهرود زیاد تو راه نبود حدودا 7 ساعت راه میشد

خوه خاله اغظم خیلی قشنگ بود از همون بدو ورود هم خاله یه کتاب خوشگل

برات خریده بود  دستشم درد نکنه

کلا گیر خاله اعظم شده بودی و نمیذاشتی به کاری راحت برسه وقتی خاله اعظم باشه بیخیال عزیز میشی و وقتی عزیز باشه بیخیال من شب اول خیلی تو دست و پا خاله اعظم بودی تو خونه فکرش رو کرده بودم برات کارتون من شرور رو که تازگیا روزی 4 5 بار داره شبکه 4u cartoon پخش میکنه و خیلی بهش علاقه مند شدی و از پای تلویزوت تکون نمیخوری رو برات ظبط کرده بودم رو فلش تا اینجا با اون سر گرم بشی و لحظه اخر یادم رفت از رو تلویزیون برش دارم خلاصه کهصبح تو خیابونا دنبال این کارتون بودم بعد از کلی گشتن هم موفق شدم پیداش کنم و خیلی به کارمون اومد

الانم میخ کارتونی کارتونشم خدایی خیلی قشنگه حداقل از باب اسفنجی بهتره که صداش میفته تو سر ادم

مشغول نقاشی کردن و البته رنگ کردن یا به قولی لاک زدن ناخن هات

بیرون رفتنی  جدیدا یاد گرفتی میشینی یه گوشه میگی

من نمیام تنها میمونم برید

اینجا هم میگفتی تنها میمونم نمیام منم قبول کردم و  بهت گفتم باشه ایسان جان پس شما بمون ما بریم زود میام باشه همین نو که نگفتم چنان بغضی کردی که بیا و ببین اصلا دوست نداشتی که قبول کنم بمونی و باید نازت رو میکشدیم تا ببرمت  و بهت بر خورده بود

اینجا هم داشتی خداحافظی میکردی تا ما بریم

اینجا هم پرورشگاه شاهرود بود که رفتیم سر زدیم براشون میوه و کیک خاله فریبا خرید بردیم براشون  26 تا بچه رو نگه داری میکردن 8 تاشون نوزاد زیر 1سال بود 3 تاشون زیر 3 ماه بودن خیلی دل ادم رو به درد می اورد نمیذاشتن عکس بگیریم فقط این یه دونه رو گرفتیم خاله اعظم با دوستاشون 700 هزار تومان پول برای کمک به این بچه ها جمع کرده بود که براشون لباس بخریم قرار شود من از از تهران بخرم و از لباسهای فروشگاه خودم براشون بگیرم چون لباسهایی با این قیمت تو شاهرود نبود و تعداد خریدمون کمتر میشد یه تاب و سرسره هم سفارش دادم بیارن پیش بند و تشک تعویض و روروئک که گفتن بیشتر نیاز دارن اگر از پول هم چیزی بمونه امروز میخوام شیشه شیر و لگو بخرم و فردا براشون بفرستم

اینم موقع برگشت که قطار 1 ساعت نیم تاخیر داشت

اینم موقع خرید اسباب بازی ها که با هم رفته بودیم پاساژ

این بسته گل رس رو هم از شاهرود برات گرفتم خیلی خوبه

جملات جدید

همه چیز رو دیگه میگی

خداحافظ . صبح بخیر .شب بخیر .

بابا یا من اگه تو اتاق پیشت باشم و بیام بیرون میای دنبالمون میگی بازم رفتی بیا غذا بپز بخورم .شیرم داغ کن .هر موقع شیر میخوای خودت میری از یخچال بر میداری ظرف مخصوص گرم کردن شیر خودت رو هم میری بر میداری از کابینت و بهم میدی تا گرم کنم برات .دوست ندارم نمیخورم. عاشقتم من . عشق منی.با هم دوستیم .خواهش میکنم .تو رو خدا .قلقلکت بدم.بریم اتاق بخوابیم . بن تن . گرو (شخصیت دو تا کارتون).

و از کلمات بدت میزنم سرتا. بزنم صورتش .پلیسه با چوب بزنه .زنگ بزنم پلیس ببره . هرموقع یکی ناراحتت کنه تلفن رو میگیر یدست و میگی پلیس ببرش مثلا عزیزو . بعضی وقتها هم که ناراحت بشی از دستم میری تو اتاق و میگی من رفتم تنها باشم . میرم. کشتمت .مردم .اقا سلامتی برده (شخصیتی که عزیز ساخته برای دعوا کردنش بجای تو که ادم بدی مثلا )حالا تو هم هر چی میشه میگی اقا سلامتی کرده .

شعر هم زیاد یاد گرفتی شعر حسنی رو 3 صفحش رو بلد شدی .شعر یه دختر دارم شاه نداره .و کلا هر شعری رو که برات میخونم زود یاد میگیری

 دیگه رون حرف میزنی الان اینها یادم بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سارا مامان آرتین
20 اسفند 92 16:37
من چرا رمز ندارم اخهههههههههههههههههههههههههه راستی خانومی شاید نتونم قبل عید دوباره سر بزنم ایشالا همیشه صحیح و سلامت باشین عیدتون هم پیشاپیش مبارک
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فرستادم عزیزم .ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک باشه سال خوبی رو پیش رو داشته باشید
مارال - مامان روشا
22 اسفند 92 13:33
تولد پانیذ جون مبارک یابهتر بگیم تولد مجدد ایسان جون ، چون که تو عکسا فقط خودشه که داره قر میده، امیدوارم همیشه شاد باشه خوشگل خاله تولد خاله اعظم هم مبارک باشه تجربه ی جالبیه سوارشدن قطار برای اولین بار و واقعن برای سفر با بچه از همه چیز راحت تره از عکسها معلومه تو قطار حسابی بهش خوش گذشته الهی چه نازی کرده موقع بیرون رفتن از خونه خداوند بهتون خیر بده بسیار حرکت زیبایی کردید هر وقت دوباره خواستید برای بچه های پرورشگاه شاهرود چیزی بگیرید لطفا به ما هم اطلاع بدید ما هم از طرف گروه دهش در حد امکان در خدمت هستیم دیگه برای خودش خانومی شده حسابی صحبت میکنه و دل مامان و بابا رو میبره
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
واقعا هم همین طور بود ایسان مجلس گرم کن شده بود خداییش خیلی راحته اول میخواستیم با اتوبوس بریم یعنی اگه با اتوبوس میرفتیم خدا میدونه که توبه کار میشدیم از رفتن ممنونم عزیزم چشم حتما .روشا جونم هم انشاالله به زودی زبون باز میکنه و شما هم لذتش رو میبرید واقعا که شیرین حرف میزنن
آتنا مامانیه روشا یدونه
24 اسفند 92 9:38
عزیزم همیشه به تفریح و مهمونی و مسافرت . منم مسافرت با قطار رو خیلی دوست دارم ولی فقط یکبار بچه بودم سوار شدم حای ما رو هم خالی میکردید چه تولد بارونی بوده
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم خیلی حال میده اونم زنونه اگه باشه که بیشتر خانمی بازم رومون سیاه به خاطر تاخیر های زیادمون انشاالله سال جدید جبران میشود روشا جونمو ببوس
سارا مامان آرتین
24 اسفند 92 12:52
سلام سلام ببخشید خوب هی رمزو گم میکنم مثل همیشه فوق العاده آفرین به شما و دخملی زیباتون تولد خاله جونش و پانیذ مبارک عاشق عکس پای لب تابم و اونجا که داره به اصطلاح لاک میزنه پیشاپیش سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشید
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ای بابا رمز به این تابلویی چه طوری یادت میرهممنونم عزیزم عید شما هم پیشاپیش مبارک باشه عزیزم سال خوبی رو در پیش داشته باشید
محبوبه مامان الینا
25 اسفند 92 8:27
فداش شم چه مظلومانه هم خداحافظی میکنه باهاتون عزیزم دخترمون ناز داره باید نازشو بکشی دیگههههه پس سر بچه رو با کارتون گرم کردین تا به گپ زدنتون برسین بووووووووووووس برای آیسان ناز
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
خدا نکنه محبوبه جون یعنی اگه بغضشو میدی بله خیلی خیلی ناز کش میخواد خانم نه به خدا ممنونم عزیزم الینا جونمو ببوس ببخش که بی وفایم زیاد شده قول قول که جبران کنیم
مامان پريسا خانوم
29 اسفند 92 21:41
عزيزم عيدت مبارك ايشالا سال جديد از بهترين سالهاي زندگيت باشه و در همه امور موفق و مويد باشي و به همه آرزوهاي قشنگت برسي
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک باشه
مارال - مامان روشا
1 فروردین 93 0:44
نوروز 1393 بر فرزانه جان، آیسان خوشگلم و بابایی مهربانشان مبارک باد برایتان آرزوی شادی و سلامتی داریم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم همین طور بر شما هم مبارک باشه
مامی باران
1 فروردین 93 15:41
خیلی باحاله تو همه عکسا خودشه الهی قربونش برم وااااااااااااااااای مسافرت اونم با قطار خییییییلی خوبه فرزانه جونم سال نو مباارک ایشالا سال خوبی یراتون باشه بوس برای فرزانه جونم و آیسان قرتی خانوم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک باشه
مامان آیسلی
2 فروردین 93 22:28
عیدتون مبارک نازم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم
جیران بخشنده
7 فروردین 93 9:24
عیدتون مبااااارک انشالله در کنار هم سال خوبی داشته باشید
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
عید شما هم مبارک جیران جان میشه یه بار دیگه ادرس وبلاگت رو برام بذاری
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 فروردین 93 13:52
و اینبار ، اسبی سفید متولد میشود... نامش صلح است و برکت،نجات است و آزادی، همدلی و همراهی،اسبی با نعلهای طلایی. آرزو میکنم اسب امسالتان، بالدار باشد و بر آسمان آرزوهایتان به پرواز درآید. با یه عالمه بوس برای آیسان گلم و مامانی عزیزش
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
عمه ِ آتنا
8 فروردین 93 9:15
سلام یال نو مبارک سال خوبی داشته باشین در کنار آیسان خانومی تولد پانیذ جووون و خاله اعظم مبارک باشهههههههه اون عکسهای اولی کلی واسش ذوق کردم با رقصیدناش ماشااله
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
16 فروردین 93 13:23
سلام دوستان با آماردقیق گردشگری در نوروز امسال درکرمانشـاه+تصاویر دیدنی از اماکن گردشگری وسفره هفتسین های زیبای کرمانشـاه در نوروز93 بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید(((ادامه مطلب را فراموش نکنیدو برای باز شدن عکسها اندکی صبر کنید.ارزششو داره))). مجموعه های جهانی طاقبستان وبیستون درکرمانشـاه مقام اول را در جذب توریست وگردشگر در کل غرب ایران آوردند. مجموعه های تاریخی ودیدنی تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازاربزرگ سنتی کرمانشـاه-سراب نیلوفر-باغ پرندگان کرمانشـاه-باغ گلها کرمانشـاه وغارقوری قلعه کرمانشـاه بزرگترین غارآبی آسیا مقامهای بعدی را آوردند.