ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

توانایها 6 ماهگی

1390/12/13 16:04
733 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم حالا دیگه می تونی تو روروئک بشینی هنوز تعادل نداری باید جولوت یه بالشت بزاریم تا نیفتی

شیتون بلا وقتی تو تاب میزاریمت باید چار چشمی مواظبت باشیم وگرنه یاد گرفتی خودتو سر میدی میای پایین دیگه باید کمربندشو برات ببندیم

عزیزم بلد شدی دیگه تو روروئکت بشینی با اسباب بازی هاش بازی کنی کلی ام ذوق میکنی


همه چیزو دوست داری ببری دهنت انقدر موقع غذا خوردن به ما نگاه میکنی که دیگه شروع کردم بهت غذا بدم تا الان پوره  . .سرلاک برنج خوردی هویجو خیلی دوست داری از همه بیشتر می خوریش .عاشق خوردن میوه اب داری با بایی وقتی میبینه انقدر خوشت اومده کیف میکنی

سفید برفی مامان

کوپولی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نانازیا
4 اسفند 90 14:57
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
پارســــــــــــــــا
4 اسفند 90 14:58
سلام
الهی چقدر ایسان کوچولوتون خشگله خدا نگهش داره براتون ایشالله همیشه لباش خندون باشه
خوشحال میشم به منم سر بزنید اگه با تبادل لینک موافقید منو با اسم وبم لینک کنید خبرم کنید تا منم لینکتون کنم


مرسی عزیزم خوشحال می شم با هم در ارتباط باشم
ثمين
4 اسفند 90 21:20
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان ترنم کوچولو
8 اسفند 90 14:23