ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

دیگه پستونک نمی خورم

1391/6/7 19:53
350 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی یه تصمیم بزرگ گرفته

به دخملم دیگه پستونک نمیدم

خیلی وقت بود که میخواستم این کارو بکنم و از ترس اینکه خیلی گریه کنی و

نزاری شبا بخوابیم جرات نمی کردم این کارو بکنم اما بالاخره موفق شدم الان 

2 روزه پاک پاکی و پستونک نخوردی عزیزکم خیلی بی قراری نمیکنی ولی

یکی  دو دفعه که دیر خوابوندمت خیلی گریه کردی و به زور گریه خوابیدی

خیلی سخته که طاقت بیارم و موقعی که گریه میکنی بهت پستونک ندم ولی

خوب دیگه  ارزششو داره دخمل عزیزم دوست دارم یه عالمه

اولین خواب بدون پستونک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیه
16 مرداد 91 19:26
چه کار خوبی کردی که ترک کردی افرین پیش ما هم بیا
مامان روژینا
2 شهریور 91 14:11
وایییییییی این ایسان خانم چه نازه من که عاشقش شدم افرین که پستونکشم ترک کرده مرسی که روژینارو لینک کردین منم با افتخار لینکتون کردم بازم بازم به ما سر بزنید