ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

سال تحویل

1391/11/29 23:47
728 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین عیدمون با دخمل گلمونه عزیزم با وجود تو این بهترین عید من و

بابایی امیدوارم همیشه سرزنده

و سلامت باشی

 

برات بگم از سال تحویل  امسال سال

موقع سال تحویل مثل همیشه گلکم بیدار بود و خوش خنده سفره هفت سینه

امسال هم که به خاطر دخملم با شیشه شیر تزئین شده بود که ایدش از

بابایی بود و اجراش ازمامانی شب قبل عید تاساعت ٣ داشتم تزئینش میکردم

خیلی ناز شده  مگه نه.....     لحظه سال تحویل دوربینو اتومات گذاشتم که

فیلم بگیره وقتی سال تحویل شد و بلند شدم خاموشش کنم دیدم رو عکس

تنظیم بوده نه رو فیلمبرداری این شد که فیلمی از لحظه سال تحویل

نداریم   متاسفانه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مهسا مامان مرسانا
9 فروردین 91 1:14
عزیزم سلام......سال نو مبارک....اتفاقی با ولاگ قشنگتون آشنا شدم....ماشاالله چه دخمل نازی داری......قربونش برم خیلی شیرینه......ایسان جون 4 روز از مرسانای من بزرگتره......خوشحال میشم پیش ما هم بیای.....
صوفیا
23 فروردین 91 17:06
عیدت مبارک ایسان جون
مامان یاشار
5 تیر 91 13:51
چه نی نی عروسکی، چه سفره هفت سین قشنگی، خدا دخمل گلت رو حفظ کنه مامانی
نوا
21 بهمن 91 13:16
سلام مامان فرزانه گل خوبی ماشاا.. به این دختر هر بار که به وبلاگت سر میزنم کیف میکنم همش میگم واااااااای یعنی آیدای منم 1 روز اینقدری میشه و اینقدر شیرین میشه ؟
عزیزم میشه لطف کنی بگی این شیشه شیرهارو از کجا تهیه کردی ؟ خیلی ار هفت سینت خوشم اومد میخوام اگر بشه منم امسال که اولین ساله آیدا باهامونه همچین هفت سینی بچینم ممنون میشم راهنماییم کنی


ممنونم عزیزم لطف داری من پارسال از دستفروش خریدم تو ظرفهاش کش سر بود بعدا تو خرازی و مغازه لوازم ارایشی هم دیدم اسباب بازی فروشی هم داشت عزیزم ادرسه وبلاگتو برام بزار بهت سر بزنم


نوا
21 بهمن 91 18:44
ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی میشه 1 راهنمایی کوچولو راجع بهش بکنی زیر شیشه ها تور گذاشتی و روشون هم روبان زدی دیگه درسته خیلی ایده جالبی بود حرف نداشت


خانمی من شیشه هارو تویه یکسری جا تخمه مرغی که داشتم گذاشتم و تو رو به اون ظرف بستم و روبان رو به شکله حلقه حلقه و با گل به شیشه ها وصل کردم چند تا عکس واضح تر براتون میزارم االبته کمی تارن
نوا
25 بهمن 91 13:31
خیلی خیلی خیللللللللللللللللللللی ممنونم فرزانه عزیز و مهربونم
خدا برای خانواده عزیزت حفظت کنه


منونم عزیزم شما هم به همین طور