ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

مامانا هم اکنون نیازمنده یاریه سبزتان هستیم

1391/10/8 21:25
332 بازدید
اشتراک گذاری

 این دخمل من ایسان خانم چون شیره خودمو میخوره شبا مجبورم پیش خودم بخوابونم چون شب چند بار برایه شیر خوردن بیدار میشه و هر چی میزارم سر جاش باز باید بلند شم شیرش بدم از اونجایی که بلند شدن کار سختیه تو شب پیش خودم میخوابونمش لطفا از تجربیاتتون برام بگید یه سوال از مامانایی که بچشون هم سن ایسان هستن و شیشه میخورن

بچه هاتون شبا هم بیدار میشن شیشه میخورن؟ من دوست دارم ایسانو از شیر بگیرم ولی چون نمیدونم مجبور میشم شبا بهش شیشه بدم یا نه این کارو نمی کنم لطفا راهنمایم کنید

یه مشکل دیگه که دارم خوابوندن ایسانه که دوست دارم خودش بدون شیر خوردن یا رو پا تکون دادن بخوابه نمی دونم فقط من این مشکلو دارم یا همه همین جور بچهاشونو  میخوابونن اگه این جوری باشه جایه امیدواریه که خوب همه بچه ها همینن اگر هم که نه شما راه کاره دیگه ای دارید و استفاده کردید و جواب گرفتید  لطفا برام بگید تا این مشکلم حل بشه پیشاپیش از لطفتون و راهنماییتون سپاس گذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی کتی
7 دی 91 19:06
سلام به من هم سر بزنید پشیمان نمی شوید www.taghvim2000.persianblog.ir تخفیف ویژه برای شما
مامان دینا جون
9 دی 91 13:06
عزیزم منم دقیقا همین مشکلو با دینا دارم.شبا هر چی سعی میکنم رو پام بخوابونمش نمیشه.حتما باید شیر بخوره بخوابه.تا صبحم که سه چهار بار بیدار میشه شیر میخوره.


خیلی سخته خدایی بد جور درکت میکنم یکی بیاد به داد این مامانیا برسه اخه
بابای روشا
12 دی 91 12:09
درود بر شما
همسر من هم این مشکلات رو داشت برای خواب روشا اما کم کم برطرف میشه، لطفن برای این دختر شیرین از شیر خودتون تا میتونید دریغ نکنید.
شاد باشید


ممنونم از راهنماییتون
خاله فروغ
13 دی 91 21:09
عزیزم دوست داری تکنیک هاییی هست که میشه اینکارو بکنی ولی از نظر روانشناسی اگه بچه رو زودتر از 2 سالگی از شیر بگیری در بزرگی بدبین میشه و احتمالا به بیماری فوبیا دچار میشه...


ببینم وقتش که بشه واسه بچه خودتم از این نسخه ها میپیچی یا نه یعنی وای به روزت اگه اون موقع بگی خیلی سخته چی کار کنم خاله ام خاله هایه قدیم