ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

روزها در گذرند ....

1392/2/29 0:49
618 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم مینویسم ساعت 12:15 شبه با اینکه خیلی خسته ام ولی دلم خواست کمی برات بنویسم این چند روز همش خونه عزیز بودیم تا تنها نباشن تقریبا با امروز 13 روز از فوت اقا بزرگ میگذره پنجشنبه هر هفته هم مراسم  ختم قران تو خونه داریم و خرج میدیم یه جورایی بدنمون دیگه داره کم میاره 13 روزه که همش سر پا بودیم و مشغول پذیرایی تو هفته هم نوبتی خونه عزیز میمونیم تا چهلم اقا بزرگ  در بیاد  دختر گلم این چند رو خیلی اذیت شدی گلکم سه چهار روز اول رو خونه خاله فریبا و عزیز اشرف بودی تا من بتونم بدون نگرانی از رسیدگیه به تو به کارها برسم ولی بقیه روزها پیش خودم بودی و تو این شلوغی نمیشد ازت توقع داشت که یک جا بند بشی و بدو بدو نکنی خلاصه هم به من سخت میگذشت و هم به تو عزیزم که همش باید دنبالت میبودیم تا نری تو حیاط و کوچه فقط با نقاشی کردن یه جا اروم میشستی و کاری به کاره کسی نداشتی

به عزیزت خیلی میخواد از این به بعد سخت بگذره تنها هم زبونش رو از دست داده خیلی دلم براش میسوزه اقا بزرگ خیلی هواشو داشت حالا کار واسه بابایی و عموها سخت شده و باید جایه اقا بزرگ رو براش پر کنن چقدر برام سخته که باور کنم اقا بزرگ از بینمون رفته خیلی سخته تحمل نبودن و ندیدنشون تو خونه بابایی هنوز وقتی باهام تلفنی صحبت میکنه و میخواد از خونه اقابزرگ اینا خبر ازم بگیره هنوزم میگه از اقا اینا چه خبر و با گفتن این جمله خودش چند لحظه سکوت میکنه و میگه مامانم اینا چه خبر  یا وقتی صدایه موتور تو کوچه عزیز اینا میاد حالش گرفته میشه و یاد اقا بزرگ میوفته  خیلی سخته که عادت هامون رو عوض کنیم و دیگه باور کنیم که بینمون نیستن برایه من که عروسشون بودم و تو این 7 سال باهاشون در ارتباط بودم انقدر سخته خدا میدونه بابایی چقدر داره اذیت میشه و ناراحته به خاطره از دست دادنشون وقتی یاد مهربونیاش میوفتم مثل الان بغضم میگیره هیچ چیز رو برایه خودشون نمیخواستن و همیشه میخواستن دیگران راضی باشن و در ارامش بنده خدا همش غصه زندگیه بقیرو میخورد و سعی داشت مشکل همرو حل کنه

مطمئنم که خداوند جاشون رو تو بهشت قرار میده

خدا رحمتشون کنه

این اخرین عکسیه که با اقا بزرگ انداختی روز مادر بود و همه خونشون جمع بودیم

با اینکه حال نداشتن ولی باهات بازی میکردن

خدا میدونه که چقدر دلم براشون تنگ شده و ارزو میکردم که ای کاش فقط یک بار دیگه میدیدمشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سمیرامامان پرنیان
29 اردیبهشت 92 1:05
خدا رحمتشون کنه


ممنونم عزیزم
انسیه
29 اردیبهشت 92 2:40
خدارحمتشون کنه فرزانه جون


خیلی ممنونم عزیزم
انسیه
29 اردیبهشت 92 2:41
اپییییییییییییییییییییییییییم


چشم عزیزم تو اولین فرصت میام پیشتون
مامان مهرناز
29 اردیبهشت 92 15:50
خداییش سخته خدا بهتون صبربده


ممنونم عزیزم
صفورا مامان آوا
29 اردیبهشت 92 18:57
خصوصی

ستایش*مامان محمود
29 اردیبهشت 92 21:04
خدابهتون صبربده عزیزم خیلی سخته


ممنونم دوست عزیزم
بابای روشا
30 اردیبهشت 92 0:42
بسیار بسیار متاسفم، برای ایشان آمرزش از درگاه پروردگار بزرگ آرزومندم
روحشان شاد و جایشان در بهشت


خیلی خیلی ممنونم از همدریتون و دعایه خوبتون
نرگس مامان باران قلنبه
30 اردیبهشت 92 12:25
آخه خدا رحمتشون کنه


ممنونم دوست خوبم
سمیه
30 اردیبهشت 92 13:00
انشالله خدا به تو و خانواده همسرت صبر عنایت کنه... به خدا خیلی غصه ام می گیره وقتی نوشته هات رو می خونم...




قربونت برم سمیه جونم خدا بابا و مامان رو برات نگه داره
سارا مامانی شیدا
31 اردیبهشت 92 10:15
فرزانه جونم خدا بهتون صبر بده خیلی سخته وقتی سایه یه بزرگتر رو از دست میدی خدا عزیز رو براتون نگه داره


ممنونم دوست خوبم انشاالله
مامان آروین(مریم)
31 اردیبهشت 92 10:31
خصوصی عزیزم


خیلی ممنونم عزیزم از راهنمایهایی که کردی قطعا در مورد ما هم به همین شکل خواهد بود و این کارها راه دوری نمیره و اجرشون محفوظه بازم ممنونم از همدردیت دوست خوبم
مامان میعاد
2 خرداد 92 21:27
خوش به حالشون که اینقدر دوستدار داره و برای همین خاطر هم جاشون توی بهشته.


ممنونم عزیزم انشااالله
آتنا مامان روشا یدونه
3 خرداد 92 12:34
ولادت امام علی و روز پدربر همه بابای مهربون مبارک باشه


ممنونم عزیزم
سارا مامان آرتین
3 خرداد 92 14:30
خدارحمتشون کنه

الهی بگردم واسه خانومشون خیلی سخته

اینقدر جمله های متنت با احساس بود که اشکم در اووومد

ایشالا جاشو.ن تو بهشت باشه و خدا روحشونو غرین رحمت کنه و به همه صبر بده

اقا بزرگ جاشون توی روز پدر خالیههه

روزشون مبارک




ممنونم دوست خوبم ببخشید که با حرفام ناراحتتون کردم

واقعا که جاشون خیلی خیلی خالیه


نیلوفر
4 خرداد 92 23:08
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


ممنونم عزیزم خیلی خیلی متن زیبایی بود
هیراد و عمه لیلاش
17 خرداد 92 12:14
عید مبعث بر شما مبارک
براتون یه دنیا سلامتی و خوشی آرزومندیم


همین طور بر شما مبارک باشه به همراه سلامتی و بهروزی عزیزم