ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

پاسخ به دعوته یه دوست

1391/11/22 1:55
356 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش دوسته خوبم گل ناز جان مامی بنیتا جونم منو دعوت به یه مسابقه کرد که به 1 سوال جواب بدم

هدفتون از ساخت این وبلاگ چی بوده

درست اسفند ماهه پارسال بود که  با این سایت اشنا شدم و تصمیم گرفتم من هم سهمی در این دنیایه مجازی داشته باشم و بتونم لحظاتی از بزرگ شدنه پاره ای از وجودم رو به یادگار براش بزارم   تا زمانی که خودش دست به نوشتن برداره

دخترم دوست دارم بدونی که چطور لحظه لحظه باتو بودیم با تک تک قدمهایت تک تک نگاه هایت تک تک خنده ها و گریه هایت با تو شاد بودیم با تو خندیدیم با تو گریستیم

بدان که چگونه بودی وچگونه خواهی بود هر چند که ما ندانستیم چگونه این چنین شدیم و قدر نمیدانیم تمامه این لحظاته بودن در کنارشان را

تو بدان چون تو هم روزی به مانند من خواهی نوشت برایه کودکی عزیز تر از جانت

و قدر میدانی و میدانیم این لحظاته با هم بودنمان را

عاشقانه دوستت می داریم

ای عزیز تر از جانمان

3 تا از دوستایه گلم رو هم باید به این مسابقه دعوت کنم و من از

روشا جون و مامان اتنا

اوا جون و مامان صفورا

محمد طاها و محمد حسین  مامان افسانه دعوت میکنم

دوستایه گلم کم لطفیه من رو ببخشید

تقریبا دوستایی رو دعوت کردم که هنوز دعوت نشدن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

صفورا مامان آوا
22 بهمن 91 20:40
ممنون از دعوتت عزیزم


خواهش میکنم عزیزم
مامان بنیتا
23 بهمن 91 2:15
عزیزم خیلی قشنگ نوشتی
راستی قالب جدید مبارک...خیلی نازه


ممنونم چشماتو قشنگ میبینه
صفورا مامان آوا
23 بهمن 91 9:54
جواب سوال خصوصی ام رو هم میدی؟
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 بهمن 91 14:01
عزیزم خیلی قشنگ بودامیدوارم همیشه خاطرات آیسان جون پرازشادی وشیرینی باشه


ممنونم عزیزم همین طور برایه شما
آتنا مامان روشا یدونه
23 بهمن 91 16:18
ممنون عزیزم از دعوتت . قالب خوشگلتون هم مبارک




خواهش میکنم عزیزم
لطف دارید
افسانه
24 بهمن 91 8:15
ممنون از دعوتت
قالب جدید هم مبارک


خواهش میکنم عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
25 بهمن 91 10:16
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____
ولنتاین مبارک


وای مرسی عزیزم ولنتاین شما هم مبارک
مامان روژِینا
25 بهمن 91 23:14
آخی چه قشنگ نوشته بودی تو اونایی که خوندم این از همه قشنگتر بود دوستم


ممنونم خانمی شما لطف داری به من
آناهیتا مامانیه آرمیتا
26 بهمن 91 3:59
امیدوارم هرروزتون روزعشق باشه ولنتاین مبارک♥


ممنونم عزیزم ولنتاین شما هم مبارک باشه
مامان مهديس و مليسا
26 بهمن 91 14:32
سلام عزيز دلم خوفي؟دخملاي من تو مسابقه زيباترين دخمل ني ني وبلاگي شركت كردن خواهش ميكنم بريد بهشون راي بديد قول ميدم وقت نازتون رو زياد نگيره!!!
بايد بريد كد دخملام رو به اين آدرس ايميل كنيدgerafist.yang23@yahoo.com
كد مهديسم 110 و كد مليسا جونم 111 است منتظر راي هاي شما نازنينان هستم


چشم عزیزم حتما