ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

نمایشگاه کتاب تهران

1392/2/14 18:16
541 بازدید
اشتراک گذاری

 هفته پیش چهارشنبه نمایشگاه کتاب مصلی تهران اغاز به کار کرد و من هم با شوق زیاد که برم واسه دخملم وسایل کمک اموزشی بخرم رفتم نمایشگاه شما رو هم خونه عزیز اشرف گذاشتم چون با شما نمیشود رفت دخملم ولی هر چی خریدو واسه شما بود با اینکه روز اول بود و میترسیدم شلوغ باشه ولی خیلی خوب و خلوت بود و راحت تو غرفه هایه کودک و نوجوان واسه خودم چرخیدم و چند تا وسیله برات خریدم امیدوارم که به دردت بخوره

پک بن بن بن که امیدوارم کمک کنه تا زودتر صحبت کنی سی دی شو برات گذاشتم خیلی با دقت بهشون نگاه میکنی و وقتی کلماتی رو که بلدی بگی تکرار میکنه خیلی حواست بهش جمع میشه و چشم ازش بر نمیداری اولین نشونه از موفقیت این مجموعه این بود که وقتی عکسه دست رو نشون داد و گفت دست تو هم گفتی دست کلی ذوق زده شدم فراموش کرده بودم برات بنویسم تازه گی ها هر چی بهت میدیم میگی مسی یعنی مرسی خیلی شیرین این کلمه رو به کار میبری ادم میخواد بخورتت

پازل و بازی فکری

رنگ انگشتی

و پاستل روغنی خیلی دوسشون داری ولی بدیش اینکه همش میره زیر ناخن هات و کثیف میشه و به این راحتی ها پاک نمیشه

اینم رنگ انگشتی که خیلی زود کاربرد پیدا کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مهسا مامان کیارش
14 اردیبهشت 92 19:50
بهت خوش بگذره عزیزدلم چه چیزای خوبی کیفشون رو ببر شیطونک دوست داشتنی


صد در صد ایسان خانم بهترین استفاده ها رو قراره از وسایلش ببره و شیوه هایه نوینی رو در استفاده هم پیدا کنه به زودی با سند تصویریش میام
عمه و اریسا کوشمولو
14 اردیبهشت 92 22:47
سلام عزیزم ...منو اریسا کوچولو هم روز مادرو تبریک میگیم


ممنونم عزیزم
عمه و اریسا کوشمولو6
14 اردیبهشت 92 22:58
وای چه خوشحال شدیم که ماهم جز دوستاتون بودیم
ماهم شمارو لینک کردم با افتخار


عزیزم شما خیلی وقته جزئ دوستانید کجا بودید تا حالا بی خبر بودیم ازتون بابام جان؟
مامان بنیتا
15 اردیبهشت 92 2:06
عسلم چه وسایل خوشگلی مامانی برات خریده امیدوارم به سلامتی ازشون استفاده کنی
قربونه مسی گفتنت بشم عزززززززیزم


ممنونم عزیزم
خدا نکنه خانمی بنیا جونمو ببوس
مامان محمود
15 اردیبهشت 92 3:27
میبینم که زود راهکاراشونم یاد میگیری آفرین اما یکم دلت برا مامان فرزانه بسوزه(بین خودمون باشه خاله راحت باش کلا)
مبارکته باشه آیسان گلم


ممنونم خاله ای ای بابا ما دیگه عادت کردیم
مرجان
15 اردیبهشت 92 7:30
سلام دوست خوبم . روز مادر و روز زنو بهت تبریک میگم . خوبم میفهمم که هم مادر خوبی برای فرزند دلبندت و هم همسر خوبی برای شوهر مهربونت هستی . ان شالله سالیان سال خوشبخت کنار هم زندگی کنی
آیسان گلم خوب مامانی دوست داره که برات این همه وسایل آموزشی خریده تو هم خوب ازشون استفاده کن


ممنونم مرجان جان من هم یه تبریک مخصوص به شما میگم که به زودی طعم شیرین مادر شدن رو میفهمی
ولی تا اون موقع روز زن مبارک باشه عزیزم
مطمئنا شما هم همسرر خوبی هستید ممنونم از لطفی که به من و ایسان داری عزیزم
انسیه
15 اردیبهشت 92 10:47
سلام فرزانه جون ایسان جونی خوبه کتاب وبازی های جدید مبارککککککککک[hr






ممنونم عزیزم خوب خوب سلام هم میرسونه







انسیه
15 اردیبهشت 92 10:48
من بن بن بن 1روقبلاگرفتم بااین فرق داره شماچندگرفتی اینو


فکر کنم 35 تومان اگه اشتباه نکنم
انسیه
15 اردیبهشت 92 10:49
حسابی رفتین سدکرج خوش گذشته به ایسان جونیا چه همه اب بازی وخاک بازی کرده بایدم خوش میگذشت


بله جاتون خالی چه خوشی گذروند بچم
انسیه
15 اردیبهشت 92 10:50
این عکسوکه دندونوعلامت میزنی ازکجااوردی زودی بیابهم بگوامیرعلی دوتادراورده نمیدونم چجوربگم دقیقا کجاس جاش


چشم عزیزم ادرسشو برات اینجا میذارم http://www.niniweblog.com/upl/mohammadroham/13420986509.jpg?76

اینم یه نمونه فارسیش
http://www.niniweblog.com/upl/hobabkocholo/13667387486.jpg?84
انسیه
15 اردیبهشت 92 10:51
فرزانه جون زودی بیابگو


عزیزم اینجا گذاشتم بقیه هم اگه خواستن بر دارن ببخشید نیومدم اونجا
صفورا مامان آوا
15 اردیبهشت 92 14:51
واااااااای عزییییییزم چه حالی کرده با رنگا


خیلی جایه اوا خالی بود واسه کثیف کاری و رنگ بازی
سارا مامان آرتین
16 اردیبهشت 92 11:17
مبارکت باشهههههههههههههههههههه خوشکل خالههههههههه با اون نقاشی های زیبات مواظب خودت باشششششششششش خوشکلمممممممممممممممممممممممممممم
مامان مهرناز
16 اردیبهشت 92 16:38
مبارکت باشه عزیزم مهرناز من که از رنگ انگشتی استقبال نکرد میگه این نه اب بازی خوبه
مامان میعاد
18 اردیبهشت 92 12:54
وای عزیزم این وروجک چیکار کرده
بابای روشا
23 اردیبهشت 92 1:29
خوش به حال آیسان که بالاخره تصمیم گرفتید چه پک آموزشی براش بخرید ما هم هنوز داریم بین بسته های آموزشی میگردیم
به نظر شما بن بن بن خوبه؟ یا برای تست گرفتید؟


من تو نمایشگاه فقط این مجموعه رو پیدا کردم مارک هایه دیگش نبود
سارا مامان آرتین
23 اردیبهشت 92 23:50
فکر میکردم نظر گذاشتممممم ولی بازم میگم تو جیجرییییییییییی حرف نداری
نرگس مامان باران قلنبه
30 اردیبهشت 92 12:31
چه مامان با حوصله ای
آیسان جونم باید کلی قدر مامان خوبش رو بدونه


ممنونم عزیزم لطف داری به من