ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

عکسهای تولد

1391/6/23 19:06
1,986 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم 1 ساله شدی یک سال مثل برق و باد گذشت و اصلا گذر زمانو با تو متوجه نشدم میدونم این سالها به سرعت میگذره و تو روز به روز بزرگ تر و خانم تر میشی و من دلم برای تمام لحظاتی که پشت سر میذاریم تنگ میشه دخترکم خیلی خیلی دوست دارم

دخترم امسال نشد اون تولدی رو که خیلی دوست داشتم برات بگیرم چون راهمون به همه دوره وبراشون رفت و امد به تولدت سخت میشد تصمیم گرفتیم که امسالو یه مهمونی کوچولو بگیریم و در عوض ساله دیگه که انشاالله خونه خودمون بودیم یه تولد خیلی خوب برات بگیریم امیدوارم از من وبابایی دل گیر نشی دخترکم

اینم چند تا عکس از روز تولدت

 

دخترم نمیدونم به کی کشیده انقدر رقاص از اب در اومده بلا نگیری دختر عاشق رقصی از هر جا هر اهنگی میشنوی شروع میکنی به رقصیدن روز تولدتم که نگو حسابی مجلسو گرم کردی و کلی برای خودت نی نای نای کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان روژینا
2 مهر 91 13:29
وایییییییییییییییییییی مبارکهههههههههههههه ایسان جونمممممممممممم امیدوارم صد و بیست ساله بشیییییییییییییییی عروسکم بوس
فرانخ
5 مهر 91 20:28
مبارخ مبارخ تولدت مبارخ گبورا فوت کن شمع ها را فوت کن تا 30100 سال زنده باشی
عمو فرید
5 مهر 91 20:31
فدات شم آیسان...تپل من...عاشقتم
عزیز اشرف
5 مهر 91 20:36
عزیز دلم...کی میشه مدرسه رفتنتو ببینم؟
آیدا(مامان الینا)
7 مهر 91 1:02
اي گل ناز كوچك تولدت مبارك ، آیسان عزيزم تولدت مبارك باشه خاله ، الهي 120 ساله شي عزيزم