ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

باز شهر بازی بازینو

1391/9/19 13:42
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

این هفته مدارس تهران 3 روز به خاطر الودگی هوا تعطیل بود به همین خاطر خاله فریبا و فرانک اومدن وای چند روز رو موندن خونه عزیز و با هم رفتیم بازینو خیلی خوش گذشت بر عکس همیشه که فقط شما بازی میکردی این ما هم کلی بازی کردیم

در حال رقصیدن با اهنگی که سیدی فروشی گذاشته بود خیلی قرطی شدیا

خاله فروغ دختر خاله فرانک مامانی و اقاجون در حال مسابقیه رالی که خاله اول و مامانی دوم شد

اینم از تاب برقی فکر نمیکردم تنهایی بتونی توش بشینی تا حالاسوارت نکرده بودم کلی خوشت اومده بود

اینم از چرخ و فلک البته چون سرعتش بیشتر بود و بالا پایین میرفت خوشت نیومد و زود پیادت کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان روژینا
21 آذر 91 16:41
به به عزیزم همیشه به گردش معلومه داری خیلی کیف می کنیا
مامانی شما هم نترسیا آخه من می ترسم بچه ها بیفتن
راستی آفرین دوستم که تند تند اپ می کنی اینم بووووووووووس برای مامان زرنگ=


خوب شناختی من خودم خیلی نترسم میخوام ایسانم عین خودم بار بیاد فکر کنم این جوری بهتر باشه من میبوسمت عزیزم
خاله فروغ
23 آذر 91 9:45
عزیز دلم با آهنگه توی بازینو چه رقصی کردی ای کاش فیلمشم میزاشتی
ninipics
25 آذر 91 12:55
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... آیسان جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
صفورا مامان آوا
26 آذر 91 8:52
آخییییییییییی منم تا حاله شهربازی نبردم آوا رو چه کیفی هم کرده خانوم خانوما


حتما ببرش تا زود تر به این جور محیط ها عادت کنه