ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

اولین روز برفی سال1391

1391/9/28 0:21
786 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اولین برف زمستونی دیروز بارید و همه جارو سفیدپوش کرد و ایسان گلم برای اولین بار تونست برف بازی کنی

اینم ادم برفی که بچه هایه مجتمع درست کرده بودن کلی هم باهاش حرف زدی

بعدش با هم رفتیم خونه عزیز اشرف که کلی با برفها بازی کردی انقدر خوشت اومده بود که با وجود اینکه دستت از سرمایه برف یخ زده بود ولی حاظر نبودی گوله برفو بندازی اخرشم که از مزش خوشت اومد و خوردیش

 

راستی تا یادم نرفته این کتونی خوشگل نایک و شال و کلاه اسکیمویی رو عمو فرید (شوهر خاله فریبا) یا همون عمو فزید خودمون برات خریده من از طرف تو ازش تشکر میکنم  ممنونم عمویی

عمو فرید خیلی تو رو دوست داره تو هفته چند بار زنگ میزنه وحالتو میپرسه اگه گفتی تو رو چی صدا میکنه ..... ایسان خوشگل دوست داشتنی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 8:22
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
فریبا
28 آذر 91 9:55
الهی خاله بشه قربونت..............


خدا نکنه ابجی جون
افسانه
29 آذر 91 12:35
کفش و کلاه و شال گردن مبارک
مامان حسین جون
6 دی 91 11:15
سلام مامانی ایول دستت درد نکنه خوش به حال آیسان جون که همچین مامان با سلیقه ای داره
خسته نباشین موفق باشین


ممنون عزیزم نظر لطفتونه