ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

دومین یلدا خانومی

1391/10/5 19:27
304 بازدید
اشتراک گذاری

خب این یلدا هم به پایان رسید دیدیم که دنیا هم تو تاریخ 21 دسامبر به پایان نرسید من که خودم راستشو بخای یکم میترسیدم و اون شب سعی میکردم همه جا پیشت باشه تا اگه اتفاقی افتاد تنها نباشی شب چله امسال ما خونه عزیز مرحمت بودیم بد نبود خوش گذشت ولی حیف که دوربینم خراب بود و نتونستم عکسایه قشنگی ازت بندازم  همین عکس ها رو هم با موبایل با کلی بدبختی انداختم ولی خوب اینم واسه خودش خاطره ای شد برایه شب چله یه هندونه درست کردم  با این که هول هولکی شد و شما هم که خدا رو شکر به آدم امون نمیدادی همش می خواستی خراب کاری کنی بلاخره یه چیزی درست کردم یکم هم لبو به شکل گل درست کردم ژله سه رنگ هم به شکل هندونه خلاصه که یه جور گذروندیم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

صفورا مامان آوا
6 دی 91 9:24
به به چه باسلیقه
واااااااااااااااای لباسش عااااااااااااااالیه چجووری درستش کردی؟؟؟ خوش به حالت من اصلا از این هنرا ندارم


مرسی عزیزم کاری نداره خیلی راحته فقط کافیه تور و کش داشته باشی 1 ساعته حاظره اموزشش تو وبلاگhttp://koodakeman91.niniweblog.com/
کامل هست به اسم دامن توتو من تور جنس خوب پیدا نکردم زیاد پف نکرده حتما برایه اوا جون درست کن خیلی ناز میشه
مامان ملیکا
6 دی 91 19:33
سلام
خوشحال شدم اومدید پیشمون
لباس آیسان جون مثل خودش خیلی ناز شده
آفرین



ممنونم عزیزم
مامان ملیکا
6 دی 91 19:34
ببخشید تلش رو با همون تور گیس کردید یا آماده خریدید؟


نه عزیزم خودم درست کردم تو سایت مامی سایت اموزشش هست
دختر خاله فرانک
8 دی 91 22:32
بهههههههههههههههههههههه
بهههههههههههههههههههههه
چه زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


قلبونت بره خاله
مامان روژینا
11 دی 91 13:43
وااااااااااااااااااااااای که من فدای این دخمل خوشکل و مامان خوش سلیقه بشم چه لباس خوشگلی چه تزئیناتی بابا خیلی هنرمندیا کیف کردم بووووووووووووووووووووووس


ای بابا خجالت ندید این حرفا چیه به پایه شما که نمیرسیم خانمی