ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

پیشواز یلدا

1391/9/28 20:06
2,186 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بیشتر تا یلدا نمونده پیشاپیش یلدایه همه دوستایه گلم مبارک


امسال کلی هنر نمایی کردمو استین بالا زدم و یه لباس برایه شب یلدایه  ایسان درست کردم که شامل یه دامن توتو و تل میشه برایه دامن توتو حریر رنگ سبز و وقرمز پیدا نکردم به ناچار از همین تورهایی که توش اجیل مشگل گشا میریزن دامنشو درست کردم  بعدش دیدم برایه بالاتنش چیزی ندارم ست کنم به ناچار یه چیز من در اوردی درست کردم و وصل کردم برایه بالا تنش بد نشد قابل تحمله ساله دیگه حرفه ای تر میشم  خوبشو می دوزم برات  اینم چند تا عکس بعد از پرو لباس عکسهایه اصلی رو شب یلدا میندازم و میزارم راستی دوستایه عزیز اگه ایده ای برایه پاپوشش دارید بگید چیزی به ذهنم نمی رسه

دامن توتو و تل

بالاتنه کار که اضافه کردم بهش

 

پشت لباس که هنوز یکم کار داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

افسانه
29 آذر 91 12:34
یلدا مبارک
رجبی
29 آذر 91 19:09
سلام دوستان. من طراحي تقويم کودکان انجام مي دهم لطفا به وبلاگ من هم سر بزنيد. شايد بتونم کمکتون کنم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
هدیه جووووووووووووووون
29 آذر 91 19:18
سلام پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنیم . . .
ارغوان
29 آذر 91 23:41
این هندوانه خوشگلو ما باید بخوریم الان پس... قربونش برم چه ماه شده
خاله فروغ
29 آذر 91 23:49
عزیز دله خاله...چقدر نازی تو ...
هیراد و عمه لیلاش
30 آذر 91 23:54
عمرتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شب های سرما یادتون همیشه با ما یلدا بر شما مبارک
بابای روشا
6 دی 91 20:53
درود بر ایسان خانوم ناز و خانواده ی گرامی ما هم وبلاگ شما رو لینک کردیم شاد باشید بابای روشا