ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

سلام من آیسان یک مسافر

1391/10/30 12:56
373 بازدید
اشتراک گذاری

اگه گفتیم من چیو ترک کردم .....

من دیگه میمی نمی خورم ....هورااااااااااااااااااااا........

و اما ماجرایه ترک کردن میمی

ایسان جونم با اینکه زیاد از لحاظ تغذیه  وابستگی به شیر من نداشتی و بیشتر موقع هایی که حوصلت سر میرفت یا تنها بودیم میومدی سراغه میمی تو روز قابل تحمل بود ولی شبها خیلی بیدار میشدی واسه میمی  و به زور دوباره خوابت می برد واسه همین بود که تصمیم داشتم از شیر بگیرمت به خاطر همین با دکتر ثاقب مشورت کردم و گفت که از اونجایی که شیر پاستوریزه خوب میخوری دیگه نیازی به میمی شیره مامانی نداری این طوری شد که دیگه خیالم راحت شد که از شیر بگیرمت با توصیه خاله فریبا که فرانک رو به این شکل از شیر گرفته بود منم به همین شکل عمل کردم از عطاری صبر زرد  خریدم و زدم به میمی و چون مزه خیلی تلخی داره و بویه بدی تا دهن زدی بدت اومد و خودتو کشیدی کنار اون یکی هم مزه کردی دیدی نه اونم تلخه بعد با خانومی راتو کشیدی و رفتی پی بازی و اصلا غر نزدی تا ظهر چند بار امتحان کردی و با تعجب به من نگاه میکردی ومنم با کمال میل میگفتم خب بخور مامانی بازم دهن نزدی از اون جایی که حدودا ساعت 12:30 میخوابی به ناچار  با تکون دادن رویه پام خوابت برد و خیلی راحت 2 ساعت خوابیدی بعدم که بیدار شدی تا شبم عین خیالت نبود خدا روشکر شب هم خیلی راحت رو پا خوابت برد تا صبح دو بار بیدار شدی اما هر دوبار که بهت گفتم بیا میمی بخور خودتو عقب کشیدی و نخوردی منم پشتت رو مالیدم تا دوباره خوابت برد خدارو شکر دختره خیلی صبوری هستی و اصلا بی قراری نمی کنی الان دقیقا سومین شبیه که میمی رو ترک کردی امیدوارم از من ناراحت نشی که زودتر از 2 سال از شیر گرفتمت 

عزیزه دلم 1 سال 4ماه 16 روز میمی خوردی .

دخترکم دوست دارم عاشقتم یه عالمه

 

اینم از اولین خوابت بدونه میمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بنیتا
30 دی 91 2:08
وای خوش به حالت عزیزم که این مرحله سخت رو پشت سرگذاشتی..من که از این دو پمشکل از شیر گرفتن و از پوشک گرفتن خیلی می ترسم


نترس خانمی وقتش که بشه خدا کمکت میکنه که هم شما اذیت نشی هم بنتیا عزیزم