ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

عکس از اخرین روزهایه 14 ماهگیت

1391/11/2 15:01
747 بازدید
اشتراک گذاری

 عاشق سرسره بازی

 

همشم میری لایه  کابینت و  یخچال که پودر ماشین رو برداری که گیر میکنی

عاشق این عروسکتی کلی باهاش بازی میکنی همشم  بیچاره عروسکتو میخوابونی

روشم میکشی که سردش نشه

عاشق اهنگ گنگنام استایل

برات اهنگشو ظبط کردم موقع هایی که کلید میکنی به من برات میزارم یه چند دقیقه بی خیاله من بشی

از جلو تلویزیون تکون نمی خوری و همش باهاش میرقصی حرکاتتم دقیقا مثل رقصه تو  اهنگه

اهنگ که تموم میشه کنترل رو میاری میدی بهم که دوباره برات بزارم

اینم از کمک کردنت که نمی ذاری من جارو بزنم میخوای خودت جارو کنی البته با جارو برقی خاموش یعنی این جارو برقی کشیدن شده برام مصیبت

اینم اولین دفعه که دیدم داری تو اینه با خودت حرف میزنی و بازی میکنی همش به خودت میخندیدی

اینجا هم خودتو برام لوس کردی

به من میگن ایسان خفن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
2 بهمن 91 21:12
واااای چقدراین ووروجکامثل همن اتفاقا چندتاازعکسهایی که گرفتم مثل آیسان گلمه آرمیتاهم عاشق این آهنگه چقدرم من بدم میاد
عزیییزم خیلی نانازی هستی قلبونت که گیرکردی


دیگه من به اهنگش عادت کردم کارم رو خوب راه میندازه خدا پدر مادرشو بیامورزه با این اهنگ ساختنش
مامان بنیتا
2 بهمن 91 23:00
نازی چه عکسای قشنگی ..با اون بیلرسوت آبی خوشگله خیلی ناناز شدی عزیزم..بووووس


ممنونم
مهسا مامان کیارش
3 بهمن 91 0:06
قوبون این دختر کوچولوی دندون خرگوشی بشم من
آووووووووووووخیش عاشق اون موهاتم که مامانی دم اسبی کرده
معلومه از اون نی نی شیطون بلاها هستی یه عالمه بوس برای آیسان نانازی

مامان فرزانه جون اگه با تبادل لینک موافقین سربزنین خوشحال میشم
من جوجه کوچولو رو لینک کردم


مرسی خاله ای باافتخار لینک شدین
مامان کوثری
3 بهمن 91 18:28
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! اگر دنبال فریم های زیبا واسه روز عشق هستین!!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
بهاره مامان ونداد
4 بهمن 91 16:08
وای وای از دست این شیطون بلا اگه دوست داشتی به ما هم ر بزنید از تبادل لینک خوشحال میشیم


خوشحال میشم عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
5 بهمن 91 20:32
الهی چه ناز از سرسره بالا میره . چون آهنگ شادیه بچه ها دوست دارن آیسان جونم به روزه دیگه با آهنگ جدید قرش میاد . روشا هم جدیدا یاد گرفته میره بین گاز و یخچال که من از گاز خیلی میترسم


بله حتما همین طوره فعلا کلید کرده به این اهنگ
هیراد و عمه لیلاش
5 بهمن 91 21:20
عسیسم مثل همیشه خیلی خوشگل و نانازی


واش ملسی عمه ای
مهسا مامی کیارش
6 بهمن 91 10:41
جوجه خوشکلی بی صبرانه منتظر عکسا و شیرین کاریهات هستم


چششششششششششششششم زود زود آپ میکنم
آتيلا جون و مامان شيما
6 بهمن 91 12:03
عزيزم شما خيلي نازي...
ماماني خدا عزيزت رو واست حفظ كنه
برقرار باشيد...'ميبوسمتون....
بوووووووووووووس


ممنونم عزیزم
صفورا مامان آوا
7 بهمن 91 11:29
وااااااااااااای خدا بخورمش اینقدر شیرین شده
رمزو خصوصی گذاشتم


بابت رمز ممنونم
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 91 11:35
اااااااااااااااای جونم خیلی نانازی وروجک شیطون
مامانی خوشم میاد خیلی با هیجان و جالب مینویسیبا افتخار لینکتون میکنمخوشحال میشم دوستان خوبی بشیم واسه هم


ممنونم خانمی من هم لینکتون کردم
محبوبه مامان الینا
9 بهمن 91 11:37
راستی عکس پست ثابت خیییییییییلی خووووووووووشگلهعکسه یا نقاشی؟


نقاشی نیست عکسه ممنونم عزیزم
بابای روشا
10 بهمن 91 2:23
خداوند نگهدارش باشه هر روز شیرین تر از روز قبل می شه


ممنونم
صفورا مامان آوا
11 بهمن 91 9:13
نظر خصوصیت نیومده بود دوباره بذار


ای بابا کارایه سخت سخت نخاین دیگه
چششششششششششششم عزیزم میزارم