ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

میخوام خودم غذا بخولم مگه چیه!

1391/10/30 13:21
383 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی میشه که همش میخوای خودت تنهایی غذا بخوری و ما بهت ندیم غذاهایی که با چنگال میشه خورد رو خوب میخوری ولی امان از غذاهایه برنجی که با قاشق باید بخوری که تمام میز و صندلی پر غذا میشه تا یه قاشق درست بخوری و اصلا هم نمی خوای ما بهت بدیم انقدر میریزی زمین و یکم یکم میخوری تا سیر بشی ولی اشکالی نداره خوبه که میخوای خودت مستقل بشی هر چند کاره منو دوبرابر میکنی واسه تمیز کردن غذا ها از رو زمین

بخور دخترم نوش جونت بشه گوشت بشه به رونت بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 دی 91 13:51
آفرین به این دخترخوشگل که استقلا طلبه مامانی این خرابکاریهارو بایدتحمل کرددیگه
برای گل دختر


اخه چاره دیگه ای هم مگه داریم جز تحمل
هستی
30 دی 91 14:46
سلام ماشاالله به این گل دختر که می خواهد بگه من بزرگ شدم و می تونم خودم غذامو بخورم اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
افسانه
30 دی 91 15:20
افرین به ایسان تقدیم به ایسان
مامان مریم
30 دی 91 17:41
دخمل نازی دارین تقریبا همسن دخترمنه..خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشی

چشم عزیزم حتما بهتون سر میزنم
مامان بنیتا
1 بهمن 91 11:57
آفرین به آیسان جون که دیگه می خواد مستقل بشه و خودش کاراشو بکنه
آتنا مامان روشا یدونه
1 بهمن 91 14:55
آفرین دختر نازم که خانوم شده خودش غذا میخوره و الانم شده آیسان هستم یک مسافر چون می می رو با تلاشهای مامانی ترک کرده . مبارکه




افرین به روشا جونم

مامان شایان
4 بهمن 91 16:01
عزیزم وبلاگتون خیلی قشنگ و جذابه. من کیلیپ برای تولد و جشن دندونی و نامزدی و عقد و هر مناسبتی که باشه درست می کنم. که می تونید تو جشن پخش کنید و یا به عنوان هدیه و یا سورپرایز به دوست و یا هر عزیزی که دوست دارید هدیه بدبد اگه دوست داشتید لطفا با من تبادل لینک کنید. خوشحال می شم.