ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

استخری که پر نمیشه !!!

1391/11/16 12:59
439 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی میشه که برایه استخرت دنباله توپ میگردم  تا پرش کنم اما این همه توپ واسه پر کردنش خیلی گرون میشد دنباله این توپ هایه ایرانی میگشتم اما انگاری تخمشونو ملخ خورده بود تا بالاخره تو پاساژ صدف پیدا کردم مغازه دار 80 تا بیشتر نداشت منم همشو خریدم با این امید که استخرت کامل پر میشه اومدم خونه و استخرتو باد کردم و توپها رو ریختم توش که دیدم پر که نشد هیچ کفشم پر نمیشه

 البته تو با این یه زره توپ البته منظورم 80 تا توپه کلی حال میکنی و تمایل زیادی به گاز زدنشون داری

لبه سرسرتم میزام  لبه استخر که وقتی سر میخوری بیوفتی تو توپها

 به عزیز اینا گفتم هر موقع خواستن بیان خونمون تا  تو رو ببینن با خودشون باید 10 تا توپ بیارن تا استخر پر بشه وگرنه ایسان بی ایساننیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محبوبه مامان الینا
16 بهمن 91 16:53
اااااااای جونم خوشگل خانوم تو عکس سوم انگار تو سواحل هاوایی داره آفتاب میگیره


وای نگو خواهر خدا قسمت کنه یه سفر بریم
مامان بنیتا
17 بهمن 91 1:21
وای چه لمی هم داده توی استخرش عزیزم
مامانی چه شرط باحالی گذاشتی واسه دیدن دخملیت


ای خواهر جان شرط کیلو چنده واسه دل خوشکنکه خودم شرط گذاشتم من خودم 3 روز در هفته میرم خونه مامانم دیگه کسی دلش تنگ نمیشه که پاشه بیاد خونمون تازه توپم بخره یک روز نرم فرداش مجبورم خودم برم خونشون تازه باید خودم توپها رو ببرم اونجا
مهسا مامی کیارش
17 بهمن 91 1:22
الهی بگردم من هم اگه میومدم خونتون 10تا که سهله 100 تا میاوردم عزیزم.


ای بابا این چه حرفیه خانم شما تشریف بیارید ما همه توپها رو میدیم شما ببرید عزیزم
قالب های مادام بوفی.......
18 بهمن 91 15:04
سلام عزیزم
خیلی عکس رمانتیک و زیبایی گذاشتین اول وبتون
عزیزم با همین عکس قالب زیبایی میشه ساخت...
البته ما فقط قالبا رو با فتو شاپ تغییر میدیم کد نویسی نمیکنیم..........
میتونید چند تا عکس با کیفیت از گلتون برامون بفرستید اگه رسدم 1 روزه براتون درستش میکنم نشونتون میدم ...اگه هم راضی نبودید اشکال نداره
مطمئن باشید با این گلی شما دارید ناز میشه


ممنونم عزیزم حتما این کارو میکنم
قالب های مادام بوفی.......
19 بهمن 91 0:42
گفتید خصوصی
ولی خصوصی چیزی نبود که


اوا نیومده باشه دوباره میفرستم


الهام
21 بهمن 91 15:57
salam. jan che dokhtare mahi.
khoda hefzesh kone.
be ma ham sar bezanid.
khosh bashi

چشم عزیزم حتما میام