ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

یه ابزاره جدید

1391/12/5 13:00
437 بازدید
اشتراک گذاری

یه ابزاره جدید تو وبلاگم  گذاشتم که امکان گفتگو آنلاین رو بهمون میدم خیلی دوست دارم زود تر با دوستهایه گلم امتحانش کنم

تو قسمته امکاناته وب قرار دادمش

هر موقع آنلاین بودم زودی بیاید بهم سر بزنید یکم با هم بچتیم ببینیم چطوری

شما هم اگه خوشتون اومد  میتونید بذراید تو وبلاگتون 

 فکر کنم فضایه جالبی برامون ایجاد بشه

منتظرتونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محبوبه مامان الینا
3 اسفند 91 11:52
من الان onهستم


عزیزم خوب بیا شروع کنیم
محبوبه مامان الینا
3 اسفند 91 12:29
از کجا بیام؟یعنی از طریق وب شما بیام؟



بله عزیزم
محبوبه مامان الینا
3 اسفند 91 12:30
برات فرستادم دیدیش



دیدم دوست جون
مادام بوفی
3 اسفند 91 12:30
چشم با کمال میل.برام ایمیلش کن


دستت درد نکنه
مامان بنیتا
4 اسفند 91 14:56
چه جالب
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 اسفند 91 9:14
سلام فرزانه جون خصوصی داری گلم


ای وای پس چرا ادرسه وبلاگه خودمو برام گذاشتی بیار بده دوباره
قصه دارم میخورم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 اسفند 91 3:50
عزیزم غصه نخوری دوست جون
ازبس داشتم آدرس میدادم قاطی کردم ببخشید دیگه . آخرش هم همین وبلاگ شدامارمزروخصوصی میذارم عزیزم


مرسی گلم دستت درد نکنه
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:23
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


چشم عزیزم حتما بهتون سر میزنم
سارا مامان آرتین
8 اسفند 91 1:00
عزیزم عالیه ولی توی قسمت نی نی گپ هم میشد با هم گپ بزنیممممممممممممممم


درسته عزیزم ولی من نمیدونم چرا اونجا نمیتونم اینجا خیلی جالبه من که خیلی خوشم اومده