ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

بازم پارک (ولی این بار خیلی متفاوت )

1392/2/2 7:53
2,071 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با خاله سمیه و پانیذ رفتیم پارک حامی

هوا دوباره  سرد و بادی شده  پارکهایه دیگه نمیشد رفت  و به ناچار دوباره رفتیم پارک حامی ولی این بار خیلی متفاوت بود و کلی بهمون خوش گذشت این بار بچه هایه زیادی اونجا بودن و هنوز زمین نذاشته میخواستی بری بازی کنی تا گذاشتمت زمین دویدی رفتی تو اسختر توپ چنان خودتو از نردش انداختی تو توپها که من این شکلی شده بودم تعجب اول از این که این مدلی رفتن تو استخر رو از کجا یاد گرفتی دوم هم اینکه یا تو اون ایسان هفته پیش نیستی یا اینجا اونجایی نیست که دفعه پیش اومدی خلاصه عکس العملت خیلی واسم جالب بود از دیدن بچه ها قلب

 

دوتا نی نی جیگر اماده واسه رفتن بیرون

این دفعه این پارک بادی هم باد شده بود و کلی توش بازی کردید و بپر بپر

جیگرم با شنیدن اهنگ خاله سارا داره نا نای میکنه

اونم چه نا نای نایی

حالا زنگ نقاشی که این دفعه برات مداد رنگی  و دفتر اورده بودم و کمی نقاشی کشیدید

حالا هم زنگ تغذیه  و بخور بخور که بازم داری به پانیذ خوراکی میدی  قربونه مهربونیت برم من

اینم یه عکس چهار نفره از این روزه خوب

اینم یه عکسه دو نفره مگه مامانا دل ندارن اخه خجالت

حالا یه عکس سه نفره چون پانیذ خانم نمیخواست عکس بندازه

ایسان جونم در حاله جمع کردن صندلیا  مگه تو اخه هرکولی بچه که انقده زور داری سوال

خلاصه یه روز خوب هم گذشت عکسهایه امروزت خیلی زیاد شد چون خیلی بهمون خوش گذشت دوست داشتم بیشتر عکسها رو بزارم از دفعه بعد قول میدم عکس کمتر بزارم خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مرجان
2 اردیبهشت 92 8:04
الهی من فداتون بشم دخمل دخملا . خدارو شکر که حسابی خوش گذشت بازی و شیطونی کردن فرزانه جون خودتم خیلی مامان مهربونی هستی که برای دخمل نازت دنبال جایی میگردی که بهش خوش بگذره ان شالله همیشه بهتون خوش بگذره .


چه سحر خیزی عزیزم خیلی خوشحال میشم که بهمون سر میزنی
محبوبه مامان الینا
2 اردیبهشت 92 8:32
اتفاقا ما هم از دیدن عکسها و دوستی قشنگتون لذت بردیم
از این به بعد عکسها رو بیشتر کن دوست جووووونی
ماشاله به زور آیسان پهلوون



مرسی دوسته خوبم چشم عزیزم حتما بیشتر میذارم خیلی لطف میکنی که بهمون تند تند سر میزنی ببخشید که با تاخیر میام دیدنتون
مامان بردیا
2 اردیبهشت 92 8:55
سلام عزیزم پسرم بردیا شورگشتی تو مسابقه نوروزی اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به بردیا رای بدهید تا 15 اردیبهشت مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به بردیا من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6 میتونید به وبلاگمون هم بیایید و از اونجا رای بدید http://bardia_ghelgheli_felfeli.niniweblog.com/
سارا مامانی شیدا
2 اردیبهشت 92 11:23
هزار هزار ماشااله به این دخترای خوشگل و مامانای دوست داشتنی همیشه خوش باشید فرزانه جون


ممنونم عزیزم لطف داری
سمیرامامان پرنیان
2 اردیبهشت 92 15:50
نه بابا خوب کاری میکنی عکس زیاد میگذاری دلمون زود زود واسه آیسان نانازی تنگ میشه


خدایی راست میگید گفتم عکس زیاد بزارم میگن او ههههههه چه خبر این همه
چشم از این به بعد همشونو میذارم خودتون خواستیدا
مامان میعاد
2 اردیبهشت 92 17:43
بله این شد باید یه جای شلوغ پلوغ بچه باشه
مثل اینکه مامانی هم فیض برده هااا
عزیزم کلن بلاگفا یه مدتیه قاطی کرده نه نظرارو ثبت میکنه یعنی میزنه ثبت شد ولی بعد که میری طرف میگه شما که نظر نذاشتید یا یه مدتیه وبلاگا باز نمیشن.
www.miadelham.blogfa.com


بله اونم چه فیضی جاتون خالی سرسره و الکلنگم سوار شدیم ما مامانا قایمکی جاتون خالی
ممنونم که ادرس گذاشتید زودی بهتاون سر میزنم والان هم لینکتون میکنم دوست خوبم
قالبهای کودکانه کودک من
2 اردیبهشت 92 21:43
سلام گلم همنطور که میدونید سایتهای آپلود بعد از مدتی فایلها رو از بین میبرن یا درست لود نمیشن پس برا سرعت بالا اومدن قالبتون و به روز رسانی قالب تون لطفا اگه میشه رمز موقت وبلاگتون رو بدین تا امشب به روز بشه و عکسهای آپلود شده تون زود بیاد بالا.......
مامان مهرناز
3 اردیبهشت 92 0:44
قربونش برم تنهایی بازی کردن بهش حال نمیده دوست داره دوروبرش شلوغ باشه

اتفاقا خوبه از این به بعدعکس زیاد بزار
منم خیلی دوست دارم مهرنازو همچین جابیی ببرم ولی نزدیک خونه جایی پیدا نکردم
مرسی از اینکه ادرس دادی ولی داخل تهران میخواستم مرسی
ایسان گلی رو ببوس عزیزم


بله ایسانم عاشق شلوغی و بچه هاست چشم حتما عکس زیاد میذارم عزیزم
مامان بنیتا
3 اردیبهشت 92 1:23
قربونت برم خوشحالم که اینقدر بهت خوش گذشته..ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی گلم
ای جووووونم به این نانای کردنات پهلوون خوشگلم


فکر کن پهلوون ونانای نای چی میشه
قالبهای کودکانه کودک من
3 اردیبهشت 92 3:35
سلام گلم امرتون انجام شد
ولی منو ببخش
متاسفانه فایل پشتیبان عکس ته قالبتونو ندارم...............
ولی بالایی به روزرسانی شد
اگه خییییییییلی براتون مهمه برام یه عکس بفرستید تا بعدا براتون کد نویسیش کنم


ممنونم عزیزم اشکالی نداره
مرجان
3 اردیبهشت 92 7:31
قربونت بشم فرزانه جون . من هر روز باید آیسان جونو ببینم . سحر خیز که زیادم نیستم اداره میرم مجبورم زود بیدار بشم بوووووووووووووووووووووووووووسبه آیسان نازم




قربونت بشم عزیزم به عشق شما دوستام منم دیگه سحر خیز شدم تو کارت موفق و موید باشی گلم

لطف میکنی بهمون سر میزنی وبلاگ نداری گلم؟>


مرجان
3 اردیبهشت 92 8:26
فدات شم مرسی . نه عزیز وبلاگ که ندارم یعنی زیاد فرصت ندارم که کار کنم فقط میلم هست.m.akramzadeh@ymail.com دوست داشتی میل بدی خوشحال میشم


یه وقتهایی انلاین میشم میتونیم اونجا با هم در ارتباط باشیم اگه میتونستید بگید با هم ساعت تنظیم کنیم نیازی هم به داشتن وبلاگ نیست منتظرتم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
3 اردیبهشت 92 12:20
همیشه به شادی قربونت عسلم که داری تکنومیزنیحسابی شیطونی کردیا معلومه کاملا
عکسهای دونفره هم قشنگ بوددوستم این قسمت که مگه مادل نداریمو خوب اومدی



اخ اونم چه تکنو ای بله دیگه به اسم بچه ها یکمم به نام ما چی میشه مگه هههههههه
سارا مامان آرتین
4 اردیبهشت 92 0:24
ای جانم ماشاالله به این دخمل زیبااااااااااااا


ممنونم عزیزم
بابای روشا
13 اردیبهشت 92 19:08
بیست ماهگیت مبارک دختر خوشگل


خیلی ممنونم عمویی
مامان مرضیه
26 اردیبهشت 92 9:10
خیلی عکسات ناز بودن خاله جون ایشاله همیشه خوش باشی گلم