ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

یلدا 92

1392/10/3 10:11
2,073 بازدید
اشتراک گذاری

امسال یلدا ما دوبار شد چون خاله فریبا نمیتونست شنبه اینجا باشه پنجشنبه دور هم جمع شدیم خونه اقا جون و شنبه هم که شب یلدا بود اقا جون و عزیز اومدن خونمون خاله اعظم که دانشگاه بود خاله فروغ هم خونه دختر خاله بهار بود من دیر بهش خبر دادم که میخوان بیان اینجا و اونم نتونست برنامشو عوض کنه خلاصه که 5 تایی دور هم بودیم امسال

راستی کلاه یلداتم یادم رفت بذارم سرت آخ

اینم از سفره امسالمون با یه زره هنرنمایی خجالت

هندوانمون انقدر بزرگ بود که دو نصفش کردم که دو تا تزئین  بشه یه  سبد درست کردم و توشو پر از انار کردم  نصف دیگشم  مثل کیک برش دادم

اینم لبوهای گل گلی من

اینم هندوانه شیرین من که هر چی بخورمش سیر نمیشم

و البته ایشون از خوردن لبو انگاری سیر نمیشدن

بعدشم ژله سه رنگ هندوانه ای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

الهام مامان یسنا
3 دی 92 15:10
یلداتون مبارک. فرزانه جون به منم رمز بده.
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
الان فرستادم نیومده هنوز
مامان مهرناز
3 دی 92 15:19
عزیز دلم یادات مبارک به به مامانی هنرمند ایول خیلی عالی شده قربونت برم عزیز دلمنوش جونت
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
یلدای شما هم مبارک باشه دوستم چشماتون قشنگ میبینه
نیلوفر
3 دی 92 16:12
سلام فرزانه جون .ممنون بابت رمز.خیلی هنرمندی عزیزم.همه چی عالی بود.یلداتون هزارمرتبه مبارک
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
یلدای شما هم مبارک باشه عزیزم
نیلوفر
3 دی 92 16:21
خیلی برام جالب بود گفتی میشه به وبلاگ رمز دار رفت.ادم نمیدونه دیگه باید چیکار کرد از دست این همه ادم فضول.
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
خدایش خودم فهمید یه رب جلو کامپیوتر هنک کرده بودم
هیراد و عمه لیلاش
3 دی 92 16:28
یلداتون مبارک مامان فرزانه خسته نباشی خیلی عالی با سلیقه زحمت همه چیز رو کشیدی منم یه گاز از هندوونه خوشمزتون میخوام آخه الان هم مزه لبو میده هم ژله سه رنگ هندوونه ای همیشه محفلتون گرم و شاد و سلامت باشه بوس برای ایسان عزیزم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
جیران بخشنده
3 دی 92 16:32
یلداتووووون مباااارک ایشالا 3تاییتون همیشه کنار هم شاد و سلامت باشین قربون خاله هنرمندم بشم من خسته نباشید همه چیز عالی بود نمیدونید از این که دوباره میتونم عکسای آیسان خوشگلم رو ببینم چه قدر خوشحالم بازم مرسی فرزانه جونم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فدات شم منم خیلی خوشحالم که دوست خوبم میتونه دوباره بهمون سر بزنه
مامان بنیتا
3 دی 92 17:22
دومین یلدات مبارک هندونه خوشمزهتزئینات مامانی هم قشنگه خسته نباشی عزیزم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
الهام مامان یسنا
3 دی 92 18:38
به به چه خوشگل و با سلیقه. خیلی قشنگ بود. ای جونم قربونت برم نوش جونت عزیز دلم.
سمیرا مامان پرنیان
3 دی 92 19:03
یلداتون مبارک عزیزمممممممممم ممنونم بابت رمز
مامی محمود
4 دی 92 1:09
یلداتون مبارک انشالا زندگیدتون یلدایی باشه همچی عالی بود دست ماملنی دردنکنه قربون هندونه ی خوشمل بشم که ازعسلم شیرینتره
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم از دعای قشنگت خدا نکنه خانمی لطف داری
سمانه مامان ستایش
4 دی 92 1:25
سلام فرزانه جون،خوبی؟آیسان جونم خوبه؟ با تاخیر یلداتون مبارک...امیدوارم همیشه جمعتون برقرار و سبز باشه به به چه هنری به خرج دادیاون هندونه ای که شبیه کیک درستش کردی خیلی خوشگله ای بابا از دست این مزاحم هااخه چجوری رمز اولو دور میزنن ولی خدایی خیلی پیچ و خم داره ورود به وبلاگت هااا
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
سلام عزیزم سلامت باشید ایسان جونم خوبه ممنونم یلدای شما هم مبارک باشه ممنونم عزیزم دوستان به بزرگواری خودشون ببخشن دیگه
مامانی سارا
4 دی 92 8:52
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
اوا چرا گریه میکنی اخه عزیزم شما کدوم مامان سارایی مامان ارتین جان یا مامانی شیدا
fariba
4 دی 92 12:23
mami farzaneh ramz man chi????????????????????????
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
عزیزم شما کدوم فریبایی ببخشید ادرس برام نذاشتی نتونستم پیداتون بکنم ادرس بذار لطفا قاطی کردم
تینا
4 دی 92 14:14
یلداتون مبارک و خسته نباشی ...چقده قشنگ و شیک حالا سوالا : ژلتون با بستنی بیده ؟ انارا رو پوست کندین با چاقو ؟ همچین فیله ان نه ؟ لبو ها رو ...اوکی ساکت می شم قشنگ همه فهمیدن من چقد بی هنرم ..فرزانه جون خیلی با سلیقه بود و ایده اموز ..مرسی بابت همه چیز
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم بستنی دم دست نبود با یه لیوان شیر قاطی کردم انار رو هم از وسط که برش بدید و هر طرف رو کمی با دست باز کنید میبینی از یه جاهایی به پوست وصله و بقیش ازاده از همون جاهاش یکم با پوست باید بکنیدش تا یه تیکه و به قولی فیله بشه چند بار امتحان کنی قلقش دستت میاد که انار هاش دون نشن و نریزن لبو ها هم کاری نداره خانم امتحان کنید کار راحتیه به خدا از شما بعیده خانم خواهش میکنم عزیزم
تینا
4 دی 92 14:16
ایسان عزیز نوش جونت خاله همین که تا مهمونا نیومدن ترتیب میزو ندادی مامانت باید کلی ازت تشکر کنه ....
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
یعنی در عرض همین چند تا عکس هم لبوها مورد دستبد قرار گرفت هم ژله
fariba
4 دی 92 22:38
وبلاگ دختر نازنینم سارینا و یاfariba_sadeghzadeh
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم میام رمز رو برات میذارم
صباخاله ی آیسا
5 دی 92 14:15
عزیزم ممنون بابت رمز یلداتونم با تاخیر مبارک واقعا به زنم به تخته شما یه خانوم همه جور کامل و هنرمندی واقعا لذت بردم خوشگل خاله هم که مثل همیشه نازو خوردنی عزیزم این هندوانه هارو نمیشه توسایت طرز شکل دادنشو اموزش بزاری واقعا ممنون میشم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
نه بابا این خبر ها هم نیست ممنونم عزیزم تو اینترنت سرج کنی اموزش های خوبی داره وبلاگ کودک من گذری در اسمان کودکی اموزش های تصویریش رو داره بازم من برات سرچ میکنم ادرسش رو میذارم برات امیدوارم به دردتون بخوره
نیلوفر
5 دی 92 22:14
★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• عاااااااااااااااشقتم
مارال - مامان روشا
6 دی 92 19:51
سلام یلداتون مبارک متاسفانه هرچه میکنم نمیتونم آخرین پست رو باز کنم بیشتر خواستم بابت شیر خشک روشا تشکر کنم ممنون یک نان 2 گرفتیم تا بعد دوباره بیاره بسیار سپاسگزاریم - مامان و بابای روشا
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم نمیدونم چرا این طوری میشه منم کاهی به این مشکل بر میخورم خواهش میکنم عزیزم از همون داروخانه گرفتید
سارا مامانی شیدا
7 دی 92 10:30
دوستم ما هم رمز
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فرستادم نرسیده دوباره فرستادم
صفورا مامان آوا
7 دی 92 10:49
به به چه کررررررررررررررردی مامان خوش سلیقه ترکوندیا همممممممه چیز عالی و با سلیقه بود یعنی فوق العاده بود فداااااایه اون هندونه شیرین هم بشم من که لبو دوست داره
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
هههههههههههه نه بابا به پای مهمون داری شما نمیرسه با اون همه مشغله جالب حالا اولش اصلا لب به لبو نمیزد یا تو دهنش میجوید ولی قورت نمیدادش ولی الان خیلی دوست داره اوا جونمو ببوس
مارال - مامان روشا
7 دی 92 13:46
بله مرسی از لطف شما
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
خواهش میکنم بازم دارم براتون سراغ میگیرم پیدا کردم خبر میدم
آتنا مامانیه روشا یدونه
7 دی 92 14:18
یلداتون مبارک عمرتون به بلندی یلدا و لبتون خندون و دلتون شاد . همه چیز عالی بود دست فرزانه خانومه هنرمند درد نکنه
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم ا ی بابا شرمنده میکنن دوستان
عمهِِ ِ آتنا
8 دی 92 0:45
فرزانه جون رمز میدی لطفا؟
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فرستادم عزیزم
محبوبه مامان الینا
8 دی 92 11:40
به به چقدر همه چیز خوشگل و خوش سلیقه ست وااااااااای هندونه آبدارتون رو بماچم من
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری من ماچیدم از طرف شما مــــــــــــاچ
محبوبه مامان الینا
9 دی 92 9:05
هی وای من ! فرزانه جون باور کن من واسه این پست کامنت داده بودم!
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
نترس خانمی رسیده بزار برسم پای سیستم تایید میکنم دیگه
مامان پريسا خانوم
10 دی 92 12:59
منم رمز
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فرستادم عزیزم
عمهِِ ِ آتنا
10 دی 92 18:26
ماشااله چقدر با سلیقه معلومه چقدرم خوشمزه شدن که آیسان اینجوری میخوره دهن مام آب افتاد امیدوارم شاد باشین همیشه
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان دینا
12 دی 92 21:49
سلام عزیزم من رمز ندارم میشه به منم رمز بدین؟
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
میفرستم براتون
مامان آنی
13 دی 92 3:18
سلام فرزانه جون به به همه چی خوشگل و خوش سلیقه بود آیسان جون من هم اون وسط زیبا بود یلداتون هزاران بار مبارک
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
نازی
14 دی 92 7:55
سلام فرزانه جون .بازم یادت رفت به من رمز بدی عزیزم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
میفرستم عزیزم ببخشید
mahsa mami kiarash
15 دی 92 1:02
سلام فرزانه جون. ببخشین که دیر اومدم به دختر نازم سر بزنم شرمنده دوستم آخه من وب آیسان جون رو با اینترنت اکسپلورر باز میکردم و نمیشد الانم با موزیلا اومدم واقعا میز یلداتون قشنگ شده واقعا هم آیسان یه هندوونه خوشمزه و شیرینه خدا واستون حفظش کنه
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
سلام عزیزم درسته منم گاهی به این مشکل بر میخورم بازم ممنون که بهمون سر زدی دلمون براتون تنگ شده بود
مامان بنيتا
15 دی 92 20:19
ميشه لطفا رمز
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فرستادم عزیزم نرسیده
مارال- مامان روشا
18 دی 92 23:49
ببخشید یه مدت هرچه کردیم این پست ها رو نمیتونستم باز کنم، با خیلی تاخیر یلداتون هم مبارک سفره ی قشنگی داشتید از همه خوردنی تر اون وسط اون آیسان خوشمزه است
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
مامان دینا
20 دی 92 15:14
فرزانه جون من هنوز رمز ندارماااااااااااا
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فرستادم ببخشید
fariba
24 دی 92 13:21
سلام مامان فرزانه رمز بمن ندادیییییی
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ببخشید میفرستم