ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

اولین کوتاهی مو

1392/10/3 10:17
561 بازدید
اشتراک گذاری

از موقعی که به دنیا اومدی تا حالا ارایشگاه برای کوتاهی مو نرفته بودی خودم تو خونه چتری هات رو کوتاه میکردم که تو چشمت نره ولی خیلی وقته که دیگه کوتاهشون نکردم تا همشون جمع بشن تو کش سر و تو صورتت نریزن حالا هم دیگه موهات خیلی بلند شده و خواستم تا قبل از عید کمی کوتاه کنم تا جون بگیره موهات

اصلا فکر نمیکردم انقدر اروم بشینی تا موهات رو کوتاه کنم

عزیز جون رو هم با خوم برده بودم که در صورت لزوم به داد برسه ولی شما از اونجایی که عاشق ارایش کردنی به فاطمه جون گفتم برات کمی رز لب بزنه تا باهات دوست بشه و اروم بشینی که همین طور هم شد و تا اخرش تکون نخوردی

برات رژ زده

عزیز هم با این فرچه مو کمی سر گرمت کرده بود

قربون اون رژلب صورتیت برم من

بعدشم سشوار

جیگر طلا ما اماده شده

مبــــــــــــــــــــــــارکت باشه عزیزم

اولین کوتاهی موهات تو

  سن 2 سال  3ماه 9 روز بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان مهرناز
17 آذر 92 14:05
ای جونم مبارکت باشه چقدر هلو شدی گلم چقدر رژ لب بهت میاد قرتی خانم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
الهام مامان یسنا
17 آذر 92 16:36
ای جانم. مبارک باشه چه خوشگل شده. آیسان جونم خوشگل بود خوشگل تر شد با اون رژ لب صورتی.
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
آتنا مامانیه روشا یدونه
18 آذر 92 10:33
عسلم مبارکه مثل ماه شدی
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم
سارا مامانی شیدا
18 آذر 92 10:36
مبارک باشه خوشگل خانم خیلی ناناز شدی
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
نازی
18 آذر 92 12:36
سلام عزیزم مباااااااااااااارک چقدر خوشگل شدی
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم
مامان بنيتا
19 آذر 92 17:11
عزيز دلم مباركت باشه با اون موهاي نازت دل آدمو ميبري خصوصي عزيزم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت رمز هم مرسی میام سراغتون
صبـــــا خاله ی آیســـا
19 آذر 92 23:17
هزار ماشاالله به این دختر ناز چقد موهات خوشگل شده مبااااااااااااااااااااااااااااااارکه ایسان جون عزیزم خصوصی
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم بابت رمز هم ممنونم
مارال - مامان روشا
19 آذر 92 23:42
مبارک عزیزم چقدر ناز شدی، چه خوب که اینقدر خانم شدی و راحت رو صندلی آرایشگاه میشینی
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم خدایش خودم باورم نمیشد ولی از اونجایی که عشق ارایش و رژلبه نشست و تکون نخورد
سارا مامان آرتین
21 آذر 92 12:07
ماشالا به این گل دخمل زیبا هوراااااااااااااااااااا مبارکت باشه عزیز دلممممممممممممم ماشالا هزار ماشالا چه ناز تر شدی عزیز خاله مامانی اسفند فراموش نشه
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
چشم عزیزم لطف داری شما
عمهِِ ِ آتنا
21 آذر 92 20:53
عزیزممممممم چه ناز شدییییی یعنی نازتر شدییییی مبارک باشه
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری
تینا
22 آذر 92 1:44
مبارک باشه ایشا..ارایشگاه عروسیش...بر ان شدم برم تو کار کوتاهی مو...خودم و دخترم ...حالا می بینی
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
وای نـــــــــــــگو خیلی خوبه اتفاقا خودم همدر صدد انجام همین کار بر روی خودم هستم پیشایش مبارکـــــــــ باشه
جیران بخشنده
3 دی 92 16:53
قربونت بشم من عزیییزم چه قدر این جوری بهت میاد موهات خوشگل بود خوشگلتر شد عاشق اون رژ لب صورتی رو لبت شدم من عروووسک
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
سمیرا مامان پرنیان
3 دی 92 19:06
عزیز دلم چقدرررررر خانومی...موهاتم خیلی ناز شده
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم
مائده(ني ني بوس)
5 دی 92 23:55
به به !چقدر تو دختر شجاعي هستي.دخمل من كه از سشوار بدش مياد و از قيچي هم ميترسه و از آبپاش چندشش ميشه!!!
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
خوب اخه مائده جان هنوز خیلی کوچولو ترسش طبیعیه
*گلی اربهشت*مامی محمود
24 دی 92 18:16
به به مبارکه آیسان جون چه خانمی شدی موهاتم خیلی خشجلن رژلب صورتیم ک بت میاد عزیرم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم