ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

تولدم .نمایشگاه کودک .متفرقه .......

1392/10/21 14:11
591 بازدید
اشتراک گذاری

روز تولدم درست مثل 29 سال پیش برف بارید

اینم از دخملیمون که مشغول ناخونک زدن به کیک بودن

بابایی نمیدونم چرا رفته بود شمع 30 خریده بود برام گریه بهش میگم عوض اینکه بری 28 بگیری یک سال

کوچیک تر رفتی 30 خریدی یه سال بزرگتر منتظر

چون یه سال فرقمون شاید خودش رو 31 فرض کرده بوده منو 30 ابله

خلاصه شمع صفر گذاشتیم نیشخند

عزیزم جون صبح زود سورپرایز کردن و با دسته گل تو اون برف اومدن خونمون ماچقلب

      خاله فروغ و اقا جون هم برام گل گرفته بودن

جای خاله اعظم هم خیلی خالی بود موقع امتحاناش بود و نتونست بیاد تهران

عزیز اقاجون خاله فریبا فرانک خاله فروغ و خاله اعظم همگی با هم یه جارو شارژی ایستاده برام خریده بودن دستشون درد نکنه بابایی هم قبل  از تولدم برام کادو گرفته بود ولی اون روز هم سوپرایز کرد و برام دوباره کادو گرفته بود قلبماچ

دست همگی درد نکنه که بازم شرمندم کردن

اینجا هم بابایی معلوم نیست دم گوش دخملی چی نجوا میکنه

انگاری میگفته به منم بده بخورم

نمایشگاه بازی و اسباب بازی تو بوستان گفتگو بود که روز اخرش که جمعه بود رفتیم خیلی شلوغ بود با کالسکه رفتیم تو که خیلی اشتباه کردیم از شلوغی نمیشد راه رفت چه برسه با کالسکه بخوای بری همشم که چرخاش میخورد به پای یکی و همش در حال عذر خواهی بودیم

انقدر شلوغ بود که نمیتونستیم جلوی غرفه ها بایستیم و چیزی ببینیم یا بخریم ولی هر جایی که میشد بری بازی کنی وایسادیم و کلی بازی کردی

چند هفته پیش دختر خاله بهار و تارا اومدن خونه عزیز و کلی با تارا بازی کردی

کلی هم رقص با برنامه مورد علاقت دنس شبکه tv پرشیا که عاشق رقص زهرا اون دختر بچه هستی و کلی باهاش میرقصی

خاله اعظم  یا بهتر بگم دکتر بعد از این نیشخند هم بودش و در حال ازمایش های عملی رو شما بود معاینت میکرد ببینه کبد و کلیت کجاست

هر چی میگشت میگفت یکیش نیست قهقهه

بعدشم شما دوتا مشغول معاینه هم شدید

کلمات جدید

انقدر دیگه همه کلمات رو میتونی تکرار کنی نمیدونم کدوم رو بنویسم ولی هنوز جمله بلند نمیگی همش دو کلمه ای یا نهایتا بعضی وقتا سه کلمه ای

تولدت مبارک. مبـــــــــــــــارک مبارک

شب بخیر . صبونه(صبحانه) .کامپیوتر.پولیس(پلیس) غذا بخوریم .بستنی بخرم.دستم بشورم .دوست دارم.عاشقتم. دوچرخه.داداشه.بغل کن .بوس کن .گاز بگیر ناز کن.بخارون .سلام خوبی .خوبم .صبح بخیر.لباس عروس.عروسی. نانای بذار.کالسکم.صندلیت(صندلیم).بشینم .خوابم .نشستم.نیستم .کجایی. اینجایی.اوناهاش.اون یکی .دوتاش.در آر (دربیار).

بدویید . فرار کنم.بودو بودو .بکشم .میکشمت.خون اومده.زد.اتیش.ای خدا.ولم کنید .کمک.

که این کلمات تاثیر کتابیه که عزیز از روش برات داستان تعریف میکنه و عاشقش شدی یه کتاب راجه به تظاهرات و جنگ که نمیدونم از کجا اومده تو خونه عزیز اینا و تو عاشق اینی که عزیز با هیجان عکسهای کتاب رو برات قصه بسازه و تعریف کنه

هر حرفی ما بزنیم شما دو کلمه اخرش رو تکرار میکنی البته درست و به زبون خودت برش میگردونی و حالت سوالی ازمون میپرسی که میخوای فلان کار رو بکنی

 من میگم :برم جارو برقی بکشم

شما میگی  :جارو بکشی

مال مامانِ مال باباش مال ایسان

هر چیزی که سه تا باشه حتما این طوری باید بگی چند بار ول کنم نیستی

دستشویی که میری حتما باید تنها باشی و به من میگی تو بورو بورو ببند (درو ببند)

یاد گرفتی دیگه میگی پی بی دارم

سن الان 2 سال 4 ماه 13 روزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

الهام مامان یسنا
21 دی 92 18:33
فرزانه جون بازم تولدت مبارک انشالله 129 ساله بشی. هر چی ما خانوما به سنمون حساسیم و ترجیح میدیم کمترش کنیم مردها برعکس براشون مهم نیست. کادوهات هم مبارکت باشه جارو شارژی ایستاده خیلی خوبه به درد میخوره مخصوصا برای بچه دارها ماشالله به آیسان جون شیرین زبون
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
بازم ممنونم عزیزمحالا مثلا همسری حسابداره به جد میگفت نه بابا درست گرفتم میگم مگه من 63 نیستم چه جوری حساب میکنی میشه 30تازه یکم فکر کرد راجع به سالش و اینکه بلـــــــــــــه اشتباه کرده ممنونم عزیزم اره خداییش جارو شارژی خودم خراب شده بود اسیر شده بودم از دست جارو برقی کشیدن از دست ریخت و پاش ایسان خانم خوب به دادم رسیدن
مارال- مامان روشا
23 دی 92 23:01
باز هم تولدت مبارک فرزانه جان، روز برفی قشنگی بوده امیدوارم همه ی لحظاتت به سپیدی برف روز تولدت باشه امسال فقط بابایی یه سر رفت نمایشگاه تا ببینه چیزی برای روشا پیدا میکنه بگیره چون اونجا خیلی شلوغه و جاش هم کوچیکه آدم نمیتونه تکون بخوره ولی ماشاله آیسان جون حسابی خوش گذرونده دکتری هم به این خانوم خوشگله خیلی میادا
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
بازم ممنونم دوست جونمانشاالله تو سن سال ایسان به بالا خوب بود واسه بازی ولی تو سن روشا خیلی خوب شد که نبردینش حتما اذیت میشد
محبوبه مامان الینا
24 دی 92 14:16
فرزانه جون با تاخیر تولدت مبارک عزیزم از خدا بهترین رو برات آرزو میکنم دوست جونم شمع خریدن همسرم به دل نگیر یه سال که چیزی نیستولی خیلی خنده دار بود حالا واسه تلافی شمع صفر گذاشتی؟ من به قربون این فینگیلیه شیرین زبون
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم چر ا هــــــــــــــــا به ادم بر میخورهبله خنده هم داره دیگه ضایع بود 30رو بزاریم خدا نکنه خانمی
مامان پريسا خانوم
24 دی 92 15:33
مامان خانوم يه بار ديگه تولدتون مبارك آيسان شيطون بلا رو هم از طرف من ماچ ماليش كن
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم دوبارهچشم حتما
آتنا مامانیه روشا یدونه
24 دی 92 16:32
بازم تولدت مبارکه فرزانه جون ما هم رفتیم نمایشگاه ولی چشمت روز بد نبینه که روشا از دماغمون دراورد انقدر گریه کرد و از این و اون ترسید که برگشتیم خونه و خیلی کوچیک خرید کردیم البته زیاد جالب هم نبود به نظرم زیاد تنوع نداشت
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
بازم ممنونم دوست خوبماره خیلی شلوغ بود حتما شلوغی ناراحتش کرده باز خوبه شما تونستید خرید کنید ما که اصلا هیچ چیزی ندیدم که بخرییم همش ادم بود با کالسکه هم نمیشد جلو غرفه ها ایستاد
ارلا
24 دی 92 22:42
سلام خوبی وب ناز وپرمحتوایی داری درکل باید بگم عالیه وبتون میخوایی چیزای بیشتری درباره ی کودکتون بدونید خوب کاری نداره وب من با کلی مطالب اموزنده و پرمحتوا وپرکاربرد در وبم گنجوندم برای شما عزیزان خوشحال میشم به وبم بیایی واز مطالبم دیدن کنید ونظرتونو درباره ی مطالب وبم بدونم خوشحال میشم اگه قابل بدونید ودعوت منو بپذیرید من منتظرم باااااااااااااااااااااااای
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم بهتون سر میزنم
نازی
25 دی 92 0:39
سلام فرزانه جون لطفا رمز؟
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فرستادم عزیزم
مارال- مامان روشا
25 دی 92 12:30
سلام فرزانه جون یه سوال آیسان کدوم شخصیت کارتونی رو بیشتر از همه الان دوست داره
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
الان عاشق و کشته مردیه بابا اسفنجی و پاتریک ولی اولش عاشق کلاه قرمزی بود
جیران بخشنده
26 دی 92 10:18
فرزانه جونم بازم تولدتون مبااااارک ماجرای شمع خیلی جالب بود عاشق اون حرف زدن قشنگتم من آیسان خوشگلم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم بازم عزیزم
مارال- مامان روشا
26 دی 92 23:58
باز هم مزاحمت، یادمه تو پست های گذشته آیسان یه کلبه چادری هدیه گرفته بود که براش عوض کردید و یه تونل دارش رو گرفتید میشه بگید از کجا و چند چون هرجا گشتیم فقط از همین معمولی ها که آیسان اولش داشت پیدا کردیم - مرسی
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
من از همین محل خودمون گرفتم همین یه دونه رو هم داشت ولی باز میرم سوال میکنم اگه داشت بهتون خبر میدم مال ایسان هم قابل روشا جون رو نداره
نرگسی
27 دی 92 19:09
سلام فرزانه جون خوبین عزیزم ؟ فرزانه جون من از خوانندگان خاموش وبلاگ آیسان جون هستم وخیلی دوستتون دارم فرزانه جون ببخشید میدونمو پرویه ولی میشه خواهش کنم منم جزو دوستاتون باشم اگه نه که اشکال نداره گلم به هرحال من آیسان جونو خیلییییییییی دوست دارم بوســــــــــــــــــــــــــ برای آیسان عزیزم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم که به ما سر میزنید براتون میفرستم
مامان آیسلی
29 دی 92 20:01
اولا تولدت مبارک باکلی تاخیر شرمندهبعدشم رمز لطفا
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ممنونم چشم میفرستن
مامان یگانه و ریحانه
30 دی 92 19:40
من اصلا رمز هیچ کدوم از ژستا رو ندارم میتونم داشته باشم؟
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
فرستادم عزیزم
مامان آنی
2 بهمن 92 19:02
فرزانه جون تولدت هزاران بار مبارک ایشاله سالیان سال به سلامتی و شادی کنار همسر و آیسان جون زندگی کنی(البته ببخشید من یکم دیر اومدم ) عکسای دخملی هم تو نمایشگاه خیلی جالب بود خوش به حالت آیسان جونی که داری شن بازی میکنی همیشه بهت خوش بگذره
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
12 بهمن 92 17:53
تولدت مبارک دوستم بابهترین آرزوها مادیرفهمیدیم کاش به منم میگفتی میومدم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم انشاالله سری بعد هر جا که نمایشگاه بود باهات هماهنگ میکنم حتما بخشید روز اخرش ما هم فهمیدیم
سارا مامانی شیدا
20 بهمن 92 9:09
سلام فرزانه جونم خوبید ایسان گلم خوبه ببخشید من یه چند وقتی درگیر بودم نتونستم بهتون سر بزنم الانم که اومدم رمز ندارم چی کار کنم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبید خدا رو شکر ما خوبیم کم پیدایید خانوم دلمون براتون تنگ شده رمز فرستاده بودم براتون دوباره میفرستم شیدا جون رو ببوس انشاالله که اپ کرده باشی
سارا مامانی شیدا
27 بهمن 92 12:02
فرزانه جونم با کلی تاخیر تولدت مبارک امیدوارم جشن 120 سالگیت رو در کنار خانواده مهربونت جشن بگیری و سایه مهربونت بالای سر فرشته کوچولوی خوشگل و شیرین زبون باشه عزیزم و ما هم شاهد شادیهاتون باشیم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم ممنونم از دعای خوبت
مامان نازنین
5 اسفند 92 23:35
مبالکه خاله جوووووووووووووووووووووووووون
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم
مامان نازنین
5 اسفند 92 23:35
لمززززززززززززززززززززززززززززززززززز میخام