ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

تقویم سال 92 دخملم

1392/1/19 18:41
502 بازدید
اشتراک گذاری

تقویم دختر گلم که به خاطر یه سری مسائل و مشکلات هنوز نرسیدم بدمش چاپ

یه عیدی واسه دوستایه گلم داشتم که لینکشون کردم لطفا به انتخاب خودتون 3 تا عکس با کیفیت برام بفرستید تا مثل تقویم ایسان اگه دوست داشتید براتون درست کنم عیدی ناقابلی از طرف من برایه دوستایه خوبم ببخشید خودم از عکساتون نتونستم استفاده کنم بعضی ها قابل کپی کردن نبودن و بعضی ها رو هم نتونستم از بین عکساشون  انتخاب کنم لطفا خودتون برام زحمتشو بکشید واسه اقا پسرا هم ابی شو درست کردم اگه صورتی دوست نداشتید

دوستتون دارم


سی دی بلاگه ایسان جونم هم قبل از عید رسید به دستم خیلی خوبه دیگه خیالم از بابت مطالبی که براش مینویسم راحته که مبادا پاک بشن توصیه میکنم شما هم بگیرید

اینم عکسهایه امروز تو محوطه خونمون هوا خوب شده و دیگه میتونیم هر روز بریم بیرون و کلی بازی کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

سمیرا مامی سایان
19 فروردین 92 19:24
عزززززززیم دلم عاشقتم خوشتیب خانوم ااااااای جووووونممیبوسمت هزارتاااااا
تقویمش هم عالی شده دست مامان هنرمندش درد نکنه


وای مرسی خاله ای منتظر عکسایه دخملی هستم اگه هنوز براش تقویم نگرفتی خوشحال میشم یه عیدی کوچولو به دوستایه گلم بدم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
19 فروردین 92 19:56
ای بابا توام که مثل دوستت تک چرخ میزنی شیطون بلای خاله
چشم فرزانه عکسهارومیفرستم خیلی خوشحالم کردی بااین کارت دوست جون


بله این کاراش برده به خودم بشس که بلا بودم تو اولین فرصت برام بفرست منتظر عکساشم خانمی
soosk
20 فروردین 92 3:19
mashalash bashe ..
boosam be in dokhtare nazet


ممنونم عزیزم
مامان بنیتا
20 فروردین 92 3:28
عزیزم چه باحال چرخ سواری می کنه..نیفتی زمین خاله
فرزانه جون خیلی تقویمش خوشگله مبارکش باشه..من امسال برای بنیتا تقویم با طرح تم تولدش چاپ کردم خیلی لطف کردی با این عیدیت به دوستات گلم


مواظبم خاله ای
تقویمش مبارک باشه بازم اگه دوست داشتی برام عکس بفرست
انسیه
20 فروردین 92 12:26
سلام من توهفته دیگه میفرستم ممنونم ازتکاش ماهم همچین جایی نزدیکمون بودواسه بازیپیش ماهم بیا


خواهش میکنم منتظرم عزیزم
بابای امیر علی
20 فروردین 92 17:02
سلام دوس دارید با پسرم لینگ کنید .بعدا ز لینگ کردنش بهمون خبر بدید تا شما رو هم لینگ کنیم متشکر
سمیرامامان پرنیان
20 فروردین 92 22:21
فرزانه جون عکسا رو چه جوری بفرستم ممنونم


عزیزم تو اینترنت اپلودشون کن ادرسشو برام بفرست اگرم سخته بگو کدوم عکساشو میخوای فکرکن از صفحتون بتونم کپی کنم دسترسی کپی کردن از صفحتون فکر کنم بازه درسته؟ فقط بگو کدوم عکسشو بر دارم عزیزم
آیدا (مامان الینا)
21 فروردین 92 2:48
سال نو مبارک و با آرزوی سالی خوش و پربرکت برای شما
امیدوارم همیشه شاد و موفق و سلامت باشید


ممنونم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
21 فروردین 92 4:15
خصوصی داری عزیزم


رسید دستم عزیزم دومی یکم کیفیت نداره امتحان میکنم محض احتیاط یکی دیگه هم برام بفرست که تو چاپ مشکلی پیش نیاد
مامان آوينا
21 فروردین 92 9:35
ماشالا به دخملمون كه اينقدر خوشگل و نازه
عيدت مبارك عزيزم سال خوبي داشته باشيد


ممنونم عزیزم لطف داری ساله نو شما هم مبارک باشه
♥ مامي ملودي جون ♥
21 فروردین 92 11:06
اي جونم چقده نازي . ماماني بخدا دليل بر بي وفايي نزار من وقت سر خاروندنم ندارم وگرنه كي بدش ميادد دوستاي خوبي مثل شما داشته باشه


مرسی عزیزم لطف کردی بهم سر زدی گلم دیگه ماهی یه بارو بیا دیگه گلم خوشحال میشم عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
21 فروردین 92 11:29
چه عکسهات با کیفیته عزیزم مثل اینکه دوربین حرف نداره



مرسی عزیزم لطف داری گلم
بله عزیزم من عشقه دوربینو و عکسم دسته همسری درد نکنه یه خوبشو برام گرفته
مامان آروین (مریم)
21 فروردین 92 15:33
سلام ، قبلا با وبتون آشنا بودم و بهتون سر میزدم ...... دختر خوشگل و نازی دارین ......... با اجازه و با افتخار لینکتون کردم ..... امیدوارم دوست خوبی براتون باشم ......... بوس برای آیسان جون


ممنونم عزیزم بهتون سر میزنم اابته کمی با تاخیر پیشاپیش عذر خواهیمو قبول کن عزیزم
مامان مهرناز
21 فروردین 92 17:19
ای جوووووووووووووووووووووووووووووونم خوش تیپ خانم
ان شالله همیشه سالم باشی وبازی کنی
مهرناز من چند روزه مریضه دعاکن بهتر بشه خاله جون
عیدی خیلی باحالیه دستت درد نکنه
خاله اگه تونستی واسه منم درست کن
اینم عکسام مرسی
http://upload.tehran98.com/img1/9qqrv5hl7cmom050xke0.jpg

http://upload.tehran98.com/img1/b7urfw0f8ar7fyq6032.jpg


http://upload.tehran98.com/img1/txligao6aikdnzp29sm.jpg



انشاالله زودی خوب بشه گلکم براش دعا میکنم زودی براش درست میکنم
مامان مهرناز
21 فروردین 92 23:09
مرسی خاله جون
دوتا از عکسا تو قسمت 19 ماهگیه (دوتا عکس اول با لباس بنفش)
عکس دیگه تو پست مهرناز بعدپست نوروز مبارکه بازم بالباس بنفش(اولین عکس)




چشم عزیزم زودی براش درست میکنم
مامان روژینا
22 فروردین 92 1:02
الهی من قربونت بششششششششم خاله با اون چرخ خوگشلت

بهبه چه مامان با سلیقه ای چه تقویمی یعنی بری روژینا هم درست می کنی؟عکسارو به ایمیل بفرستم؟

ایمیلت چیه دوستم؟(نمونه یه ادم فرصت طلب)




این چه حرفیه عزیزم باعث افتخارمه اگه از وبلاگش میشه کپی کرد بگو کدوما خودم بر میدارم اگر هم که نه اپلودشون کن ادرسشو واسم همین جا بذار منتظر خبرتم عزیزم


آیدا (مامان الینا)
22 فروردین 92 2:18
فرزانه جون برا الینای منم تقویم درست میکنی؟


بله عزیزم این چه حرفیه با افتخار درست میکنم
سمیرامامان پرنیان
22 فروردین 92 10:20
سلام عزیزم میتونی از توی وبلاگمون توی آرشیو 7ماهگی عکسای آتلیه و توی 8 ماهگی هم اون عکس آخری والنتاین که از نزدیکه رو برداری عزیزم ممنونم ....آیسان گلمو ببوسید


حتما عزیزم بر میدارم براش اماده میکنم
نیلوفر
22 فروردین 92 12:18
سلام خصوصی دارید


آیدا(مامان الینا)
22 فروردین 92 13:06
عزیزم دستت درد نکنه تقویم خیلی خوشگلی شده ممنونم


خواهش میکنم عزیم یه عیدیه نا قابل بود واسه دوستایه گلم
نیلوفر
22 فروردین 92 13:20
واااااااااای ممنونم فرزانه ی عزیز /منم با افتخار لینکتون میکنم


منتظر عکساش هستم
نیلوفر
22 فروردین 92 14:17
خصوصی داری عزیزم


باشه عزیزم برات امادش میکنم
نیلوفر
22 فروردین 92 14:53
مرسی فرزانه ی عزیز .فکرشم نمیکردم اینقدر زود اماده بشه.میشه راهنماییم کنی چطوری میتونم چاپش کنم


خواهش میکنم عزیزم
رو فلش بریزید بدید عکاسی بگید تقویمه خودشون راهنماییتون میکنن که رو چی چاپ بزنن میتونید بدید پرسشم بکنن که موندگاریش بیشتر بشه عزیزم
مامان مهرناز
22 فروردین 92 16:16
فرزانه جون دست گلت درد نکنه عالی شده مرسی


خواهش میکنم عزیزم امیدوارم پسندیده باشی عزیزم
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 19:52
عاشقتم خوشتیپ شیطون تقویمت هم عالی شده
عزیزم آرزوی سلامتی و تندرستی واسه باباجونت دارم


بازم ممنونم دوسته خوبم