ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

مامانی حوصلش سر رفته ...

1392/5/1 13:57
1,767 بازدید
اشتراک گذاری

با شروع ماه رمضان و گرم بودن هوا و بسته بودن پارک سرپوشیده که همیشه میرفتیم بیشتر تو خونه هستیم و نایی برای بیرون رفتن نداریم واسه همین تصمیم گرفتم تو خونه خودمو مشغول کنم هفته گذشته گذاشتمت خونه خاله فریبا و رفتم بازار تهران و دنبال نمد رنگی گشتم تا هم برات عروسک درست کنم هم کش سر گیره سر خلاصه هر چی که میشه با اینا درست کرد کلی مدل از اینترنت گرفته بودم و مدام دنبال وسائلش میگشتم که این اطراف پیدا نکردم و ناچار رفتم بازار وای که چقد گشتم تا پیداشون کنم کلی ربان خریدم کلی مهره رنگی و البته نمد رنگی که به سختی پیدا کردم مرکزشو

و تو این چند روز هر وقت که شما فرصت میدادی میشینم و برات یه چیزی درست میکنم و اولین عروسکت رو هم درست کردم واسه دفعه اول بدک نشد دوستش دارم من قلب

سعی میکنم چیزهایه قشنگ تری برات درست کنم ولی هنوز زیاد وقت خالی پیدا نمیکنم عزیزم

اینم عرسکت اقا الاغ اگه اشتباه نکنم

از روی این عروسک برات دوختم قیچی کنگره دار نداشتم لبه های عروسکت ساده شد

چند هفته پیش هم بابایی بالاخره به قولش عمل کرد و برام گلدان بزرگ گرفت تا توش سبزی بکاریم که برایه بار اول بدک نبود خیلی حس خوبی به چیزهایی که در اومده داشتم  و دوست دارم تا زودتر بزرگ بشن و بتونم بچینمشون یکی از گلدون ها خوب نشد عزیزم مرحت که خونمون بودن زیاد اب دادن بهشون خاک اومده بود رویه بذرها رو گرفته بود و اصطلاحا خفه شده بودن زیر خاک و کمی فقط ازشون در اومد

بذر ریحون شاهی تره ترب و جعفری کاشته بودم که الان یه عالمه ترب سبز شده و کمی تره یه زره ریحون

حالا با این همه ترب نمیدونم باید چی کار کنم یه سری که بچینمشون دوباره از اول شروع میکنم امیدوارم این بار بهتر بشه

بعد از دو روز کاشتن شدن این

این بیچاره ها زیر خاک دفن شدن

اینم بعد از تقریبا 10 روز

ترب و تره 

 

همین یه زره هم ریحون

به زودی عکس محصولات برداشت شده رو میذارم

بگذریم بگم از شما دختر خوبم  که بیشتر داری حرف میزنی کلماتی مثل

عوسک (عروسک)بالش(بالشت)

شیر  ----  جیش

رو هم خودت هر وقت می خوای میگی

از مهربونیت بگم که هر وقت چیزی میخوای بخوری دهن همه هم بذاری حالا هم که من روزه ام میخوای بازم بذاری دهنم و من به سختی نمیخورمشون و امیدوارم  که ناراحت  نشی عزیزم

چند بار برایه از پوشک گرفتنت هم اقدام کردم ولی اصلا امادگیش رو نداری هر دفعه تو نیم ساعت 3 بار جیش کردی و من 3 دست لباس عوض کردم و خدا رو شکر که شورت محافظ دار پات کرده بودم که خونه کثیف نشد واسه همین دیگه بیخیالش شدم و صبر میکنم تا بهتر حرف بزنی اون موقع این کارو میکنم یه چیزی اومد به ذهنم که برات بنویسم یادگاری بمونه وقتی سایز پوشکت 4 مولفیکس شد بسته بزرگش 12 هزار تومان بود و الان 28 هزار تومان تو یه یک سال به این قیمت رسیده و دیروز مغازه دار میگفتم بزرگشو نداریم کارخونش نمیده بیرون میخواد 1000 تومان دیگه گرونش کنه و از اون جایی که شما حد اقل روزی 4 تا پوشک مصرف میکنی امیدوارم زودتر این مرحله رو پشت سر بذاری و کمی به فکر من و بابایی باشی عزیزم

اینم چند تا عکس از دخملیم که از حموم در اومده و پریده تو  نی نی لای لایش که بعضی وقتها توش میخوابی هنوز عزیزم

 


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مادام
1 مرداد 92 22:43
سلام گلم
یه رمز موقت برام بفرست بیام تو قالبت درستش کنم..............


فرستادم عزیزم
سارا مامانی شیدا
2 مرداد 92 0:18
سلام فرزانه جونم هزار ماشااله چقدر هنرمندی خوش به حال آیسان جون که مامان گلی مثل شما داره سایتون بالای سرش باشه الهی
فرزانه جون به نظر من اصلا برای از پوشک گرفتن عجله نکن دکتر شیدا میگفت زیر 2 سال بچه کنترل کامل روی عضلاتش نداره هم خودت اذیت میشی هم آیسان دیگه چیزی نمونده امیدوارم موفق باشی


ممنونم عزیزم لطف داری
درسته تحقیق کردم منم به همین نتیجه رسیدم ولی بعضی ها خیلی اصرار دارن که زودتر این کار انجام بشه
کشتن منو اینا
مرجان
2 مرداد 92 8:49
ماشالله ماشالله هزار ماشالله به همچین مامان هنرمندی احسنت فرزانه جون هم عروسکت هم سبزیهات عالی شده بودن . من که اصلا فرصتی برای این کارا ندارم
قربون آیسان گلم چقدر ملوس شده با اون موهای خیسش
ای فرزانه جون از گرونی که نگونی رفتم برای سیسمونی واویلا سرم سوت میکشه



ممنونم عزیزم بیکاری و هزار کار
ما هم با اینا دلمونو خوش کردیم دیگه
از سیسمونی نگو که میدونم چی میگی حالا من اصلا واسه سیمونی خودم خرید نکردم مامانم از مکه و دبی اورده بود ولی الان که خودم دارم خرید میکنم واسش سرم داره سوت میکشه چه برسه به سیسمونی اون همه وسایل یکجا ادم بخره وسائل بچه هم که از ادم بزرگها گرون تره
خیلی خوبه که از الان داری خرید میکنی موفق باشی
عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
2 مرداد 92 18:17
ایول مامانی هنرمند . فرزانه جون منم خیلی وقت دنبال نمد میگردم میگی دقیقا از کجا خریدی برای یه کار دیگه میخوام و گرنه ما که از هنرهای شما نداریم .سبزی کاری هم عالیه منم یه تراس بزرگ دارم ولی همت بزرگی ندارم از این کارها بکنم . عکس آیسان جون که انگشتش تو دهنشه بامزه شده


ای بابا انقدر نگید هنرمند باورم میشه ها
ولی عاشق سبزیهام شدم با اینکه بیشترش ترب در اومده
ادرسشو برات گذاشتم
مامان بنیتا
2 مرداد 92 18:24
سلام فرزانه جون..خوبی؟نماز روزه هاتون قبول عزیزم
چندوقتی بود به وبلاگت سرنزده بودم ماشالا به آیسان جونم خیلی بزرگ و نانازتر شده
آفرین به مامان هنرمند با این کارهای هنری و پرورش سبزی خوردن
پس شماهم داری کم کم می رسی به پروژه بای بای پوشک...امیدوارم موفق باشی گلم و این مرحله رو هم به راحتی پشت سربذارین


ممنونم عزیزم همین طور برایه شما
شما لطف دارید به من
انشاالله به زودی زود انجام بشه دعا کنید لطفا

صبا خاله ی ایسا
2 مرداد 92 20:18
چقد زیبا بودن

ایسان جون خیلی خیلی زیباست
خدا حفظش کنه
اگه افتخاربدین لینکمون کنین


ممنونم عزیزم منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان مهرناز
3 مرداد 92 1:30
بابا هنرمند
خیلی خیلی قشنگن
اتفاقا منم یه مدتیه دنبال رمان وگیره می گشتم ولی اصلا فرصت نکردم اینقدرم هوا گرمه که نمیشه با مهرناز برم بیرون ان شالله فرصت بشه ماهم درست کنیم البته به پای شما که اصلا نمیرسیم
ببوس این گل دخترو


مرسی عزیزم لطف داری شما
خوبه حتما انجام بده خیلی لذت بخشه
چشم عزیزم شما هم همین طور
آتنا مامان روشا یدونه
3 مرداد 92 18:47
خصوصییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان پريسا خانوم
4 مرداد 92 23:49
عزيزم خيلي خوبه سرگرمي قشنگيه. منم مهندس كشاورزي ام سوالي در مورد محصولاتت داشتي در خدمتم


چشم عزیزم حتما
هیراد و عمه لیلاش
5 مرداد 92 0:17
آفرین به مامانی هنرمند که کلی بهینه از از فراقتش استفاده میکنه
هزار تا بوس برای ایسان جونم


ممنونم عزیزم
بابای روشا
5 مرداد 92 21:46
به به آیسان خانوم خوشگل دست مامان مهربون درد نکنه این همه چیزای خوشگل برای شما درست کردند به خصوص اون عروسم خیلی بامزه

واقعن توی این هوای گرم اصلن نمیشه از خونه و زیر کولر دور شد خدای نکرده تو این گرما این خوشگل های کوچولو گرمازه میشن

به به بسیار مینی مزرعه ی قشنگی دارید خیلی لذت داره آدم از سبزیجاتی که خودش میکاره بخوره دیروز دیدم گلدون های آمده ی سبزیجات رو تو فروشگاه یاس میفروختند متاسفانه ما پنجره آفتابگیری که بشه راحت پشت پنجره گذاشتش نداریم
این سبزیجات خوشمزه نوش جان آیسان خانوم


حق با شماست
ممنونم
بهار
6 مرداد 92 10:21
الهی چقد هپلی شده من عاشششق این لحظشونم. مخصوصا اگه تازه از خواب بیدار شده باشه و بیاد بگه ماماااان
ایشالا دختر گل و خوشگلت همیــــــــــــــشه بخنده.


ممنونم عزیزم وای اگه بشنوی چه طوری میگه مامان و دنبال من میگرده با صداش
براش غش میکنم
بهار
6 مرداد 92 11:30
ای جوووونم.

خدایا منم از همینا میخوام، همین قدر خوشگل، ملوس، دوست داشتنی. مرسی




قابل نداره عزیزم


سارا مامان آرتین
9 مرداد 92 6:15
ماشالا به گل دخمل ناز نازی
ماشالا به مامان و بابای هنرمند
عروسکه برا دفعه اول عالیییییییییییی شده هااااااااااا
اینجوری پیش برین و عکس بزارین باید سفارش هم قبول کنین هااااااااااا



ممنونم خانمی
اوا راست میگــــــــــــــی
انسیه مامان امیرعلی
14 مرداد 92 5:29
به به فرزانه خانوم هنرمند

بیااخرین پست مامحصولات ماروهم ببین تازه ماکوچیکن عکسای فعلیشونم بعدامیزارم ببین ازمایادبگیر
اپییییییییییم


چشم خانمی ببخشید با کمی تاخیر میام پیشتون
انسیه مامان امیرعلی
14 مرداد 92 5:41
افرین فرزانه جون صبور وهنرمند

اپم


ممنونم خانمی
مامان روژینا
15 مرداد 92 16:57
بابا هنرمند بابا فعال من به داشتن چنین دوستی افتخاااااااااااااااااار می کنم دست راستت رو سر ما بزن دست قشنگرو برای فرزانه جووووووووووووون

به به چه سبزی هایی اصلا حقت و خوردن تو باید کشاورز می شدی

م قربون خنده های این دخمل خوگشل بشم مامانی بدو اسفند بریز


اره ها میبینی چقد حیف شدم من
مگه دوستان ازمون تعریف کنن