ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

اخرین روزهایه یک سالگیم

1392/6/16 23:51
652 بازدید
اشتراک گذاری

سالگی بای بای

سلام دو سالگی

 

دخترم این اخرین روز از یک سالگیت که با همه خوبیها و بدیهاش گذشت ولی برایه من در کنار تو بودن همش خوشی بود و بس لبخندت برام کافی بود تا تمام مشکلات رو فراموش کنم عزیزم

دفترچه خاطرات قلبم را که خالی از عشق یکرنگی بود سرشار از عشق و محبت کردی نازنینم زیباترینم حضور گرم و همیشگیت را هزاران بار سپاس میگویم

اینم عکسهایه هفته گذشتس که با عزیزو ارغوان جان و خاله فروغ رفتیم پارک مادران اندیشه که تازه افتتاح شده وسایل صبحانه بردیم تا اونجا بخوریم دلتون نخواد گفتیم تخم مرغ درست کنیم تخم مرغ هارو شکستیم و ریختیم تو ماهیتابه

چند دقیقه گذشت دیدم هیچ اتفاقی واسه تخم مرغها نمی افته زیرشو نگاه کردم دیدیم بلاه شعله در حد شعله شمع بود بابایی اخرین بار که رفته بودیم کوه کپسول گاز رو عوض نکرده بودن خلاصه کلی حالمون گرفته شد  با نون پنیر و خیار خودمون رو سیر کردیم 

پارک خوبی بود کلی با عزیز تاب بازی کردی عکس اجازه نمیدادن بندازیم همین چند تا رو هم به زرو  انداختیم

 

ارغوان جان (عطیه سابق) دختر خاله من

هر دوتون یه ژست گرفتینخنده

و دریاچه چیتگر که  رفته بودیم  اونجا کلی سرسره بازی کردی بیخیالش هم نمیشدی ما هم که همش دنبالت که تو اون شلوغی گم نشی من بدو بابا بدو

مونده بودی که از کدو سرسره بیای پایین متفکر

و بخش دل انگیز پارک فواره ها که اصلا مثل سری قبل پر اب نبود کمی اب واسه سر گرمی مییومد بالاناراحت با این حال کلی خیس شدی و کیف کردی مثل همیشه

فدایه اون ذوق کردنت بشم من عزیزم قلب

بعضی وقتها که تو خونه اروم نمیگیری بخوابی تو تابت خوب خوابت میبره خواب

بیهوش بیهوشماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام مامان یسنا
6 شهریور 92 14:20
آیسان عزیزم تولدت مبارک خوشگل خانوم. انشالله 120 ساله بشی و زیر سایه بابا و مامانی خوشبخت و سعادتمند باشی.
عزیزم چقدر ناز و معصوم روی تاب خوابیده.


ممنونم خاله ای همین طور یسنا جان عزیز
مامان روشا
7 شهریور 92 1:08
عزیزم تولدت مبارک
چقدر ناز خوابیده این دختر شیرین


ممنونم عزیزم
مامانی درسا
7 شهریور 92 3:31
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک همیشه شاد باشی و سلامت گلم


ممنونم عزیزم تولد درسا جونم مبارک باشه
صفورا مامان آوا
9 شهریور 92 9:28
الهههههههی فداش شم چه ذوقی کرده


خدا نکنه
خودمم عاشق اون قیافشم موقع ذوق کردنش
صبا خاله ی آیسا
9 شهریور 92 13:53
تولدت مبارک عزیزم



ممنونم عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
9 شهریور 92 23:46
خصوصی


چشم عزیزم حتما ببخشید یکم زمان میبره یکم درگیرم زیاد پایه سیستم نیستم زود برات امادش میکنم
ممنونم که فرستادی برام
ستایش*مامان محمود
15 شهریور 92 22:02
عزیزم تولد آیسان جونم مبارک باشه
ببخشیدفک کنم اسم پست رو اشتب نوشتید بجای آخرین روزهای1 سالگی نوشتید2 سالگی


ممنونم عزیزم
خیلی از توجهتون ممنونم درستش کردم