ایسانایسان، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

☃ لـحظه لـحظه بـا آیسان

عیدی یه دوست کوچولو

1392/12/20 9:10
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

مامان بابا روشا جون عزیزم  پیشواز عید رفتن و کلی ما رو شرمنده کردن و یه

عیدی خیلی خوشگل برات فرستادن

یه لیوان و پازل خوشگل با عکس های خودت

بازم از همین جا از مارال جان و همسرشون تشکر میکنم

باشه که بتونم جبران کنم

 اینم متن یادگاری روی لیوان

موقعی که کادوت رسید دستمون خونه عزیز بودی  عصری که اومدی خونه بهت نشون دادم خیلی خوشت اومده بود

یه بوس خوشگل هم برای روشا جون و خاله مارال و عمو پیمان فرستادی

وبلاگ روشا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سارا مامان آرتین
5 اسفند 92 8:29
مبارکت باشه گلی دستشون درد نکنه .. کادوشون قشنگه و اینکه من خیلی دلم تنگ شده بوداااااااااااااا
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
میترا
5 اسفند 92 9:31
ماشاالله دخترنازی دارید خدا حفظش کند [گل
مارال - مامان روشا
7 اسفند 92 18:03
درود بر شما بسیار با این پست زیبا ما رو شرمنده کردید دست شما در نکنه که عکش شاهزاده خانوم ما رو هم در وبلاگ خوشگل خانوم خاله آپلود کردید خوشحالیم که خوشحال شدید امیدواریم همیشه شاد و خرم باشید در کنار یکدیگر (راستی تولیدکننده لیوان به ما گفتند که برای شستنش از سفید کننده "وایتکس" استفاده نکنید)
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
خواهش کنم به شرمنده گی ما که نمیرسه خانمی انشاالله که بتونم براتون جبران کنم ممنونم از راهنماییت از اونجایی که ایسان یه نمه خیلی شیطونه و میترسم این یادگاری قشنگ از دستش جون سالم به در نبره حالا حالا ها براش گذاشتم تو ویترینش تا یادگاری براش بمونه
انسیه مامان امیرعلی
13 اسفند 92 12:35
کدومشون شیطون نیستن این وروجکهااااااااا 30ماهگیش هم مبارک
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ایسان از همشون شیطون تره به خدا ممنونم عزیزم شما حواست بیشتر هست ها
جیران بخشنده
16 اسفند 92 18:18
مباااارکت باشه عزیییزم
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
صفورا مامان آوا
5 فروردین 93 8:45
سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خوب و پر از شادی و موفقیت پیش رو داشته باشید
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم انشالله برای شما هم همین طور باشه
صفورا مامان آوا
5 فروردین 93 8:46
راستی عیدیش هم خیییییییلی قشنگ بود مبارکش باشه
✿مامان فرزانه✿
پاسخ
ممنونم صفورا جون